مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها و مسئول کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی سفرهای استان گلستان گفت: ۲۲۵۰ دستگاه ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری در ایان تعطیلات نوروز در استان گلستان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاران، مهدی میقانی در جلسه هماهنگی کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی سفرهای استان گلستان اظهار داشت: طرح نوروزی امسال برای ارتقاء سطح خدمات و سطح ایمنی تردد با شعار " نوروزی شاد با سفری ایمن" اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح نظارت بر سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین 95 همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز اجرا می‌شود.

مسئول کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی سفرهای استان گلستان تصریح کرد: با توجه به اعزام کاروان راهیان نور از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور شاهد بیشترین تقاضای سفر هستیم و این افزایش در جاده‌ها مشهود است.

میقانی گفت: برای نوروز امسال 2 هزار و 250 دستگاه ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه بین شهری در استان گلستان آماده به کار هستند.

وی فعالیت دستگاه‌های ترددشمار برخط را در 38 محور استان اعلام کرده و اظهار کرد: در 11 ماهه امسال 110 میلیون تردد به ثبت رسیده و در ایام طرح نوروزی سال گذشته تعداد 560 هزار وسیله نقلیه وارد استان شده‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار