تیم والیبال خزر بندرگز جام قهرمانی مسابقات یادواره شهدای روستای پابند را به دست آورد.

به گزارش کناره ،  نخستین دوره رقابت های والیبال جام شهدای روستای پابند بعدازظهر جمعه در سالن آزادی شهرستان گرگان با قهرمانی تیم خزر بندرگز به کار خود پایان داد.

این دوره از رقابت ها با شرکت هفت تیم در قالب دو گروه چهارتیمی و سه تیمی از ۲۷ آذر در گرگان آغاز شده بود که پس از برگزاری دور مقدماتی، دو تیم برتر هرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و پس از پنج هفته رقابت، تکلیف تیم های فینالیست مشخص شد.

در مرحله نیمه نهایی که هفته گذشته برگزار شده بود، تیم های خزر بندرگز و زیروان بهشهر مازندران با پیروزی بر تیم های جواهری علی و اتحاد گرگان به مرحله پایانی صعود کردند.

در مرحله پایانی تیم خزر بندرگز که با عنوان شهید سجاد پورجباری و سرپرستی عین الله شعبانی در این رقابت ها شرکت کرده بود در یک بازی تماشایی و مهیج که در حضور بیش از یک هزار تماشاگر برگزار شد، با نتیجه سه بر یک مقابل نماینده بهشهر پیروز شد و به جام قهرمانی دست یافت. خزر دست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساند اما در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۱۶ مغلوب حریف شد.

در بازی رده بندی نیز تیم اتحاد گرگان با نتیجه سه بر دو بر جواهری علی غلبه کرد و به مقام سوم رسید. به سه تیم برتر این مسابقات، جام و جایزه نقدی اهدا شد. پس از بازی رده بندی، با حضور عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از خانواده شهید پورجباری تقدیر صورت گرفت.

این مسابقات به همت کانون جوانان روستای پابند و هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) گرگان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت والیبال شهرستان گرگان برگزار شد. مرتضی مرتضوی به عنوان سرپرست مسابقات و هادی محرابی پور به عنوان سرداور در این مسابقات حضور داشتند./ مهر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار