سرپرست مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) گنبدکاووس از کشته شدن 2 نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر در یک فقره سانحه رانندگی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش کناره ، به نقل از مجید ایگدری  دراین حادثه که عصر روز گذشته (جمعه) در کیلومتر حدود پنج محور گنبدکاووس - آزادشهر بین دو دستگاه خودروی ال 90 و پژو 206 رخ داد، دو نفر از سرنشینان این دو خودرو در دم کشته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.
وی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند ضمن اینکه یکی از مصدومان به دلیل فرو رفتن بخشی از گارد ریل در پای وی، با حضور دو تیم امدادی و پزشکی در صحنه و برش گارد ریل، مصدوم به بیمارستان منتقل شد.
ایگدری اضافه کرد: از چهار مصدوم این حادثه یک نفر به صورت سرپایی مداوا و سه نفر دیگر هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.
کارشناس پلیس راه آزادشهر - رامیان نیز درخصوص علت این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ناتوانی رانندگان در کنترل خودروها به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی این حادثه رانندگی بوده است.
ستوان حسن صوفی کیا با بیان اینکه هر دو خودرو در یک مسیر حرکت می کردند، افزود: سرعت بالا و غیر مجاز خودرو ها، سبب ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه و برخورد آنان با یکدیگر و برخورد با گارد ریل وسط جاده شده و این حادثه را رقم زده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار