معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از هزینه کرد 29 میلیارد تومان برای بیمارستان 107 تختخوابی شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان خبر داد.

به گزارش کناره ، به نقل از مهندس «محمد جعفر علیزاده» در بازدید از مراحل ساخت بیمارستان بندرگز اظهار داشت: این مبلغ شامل تمام هزینه‌های جانبی، محوطه سازی، پروانه‌ها و انشعابات می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه بیمارستان بندرگز به اتمام رسیده است، اضافه کرد: فقط انشعاب برق آن باقی مانده که قول داده شده ظرف دو سه روز آینده وصل شود.
علیزاده گفت: پس از اتصال برق بیمارستان، پروژه تست نهایی و تحویل داده می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بیمارستان بندرگز یک بیمارستان جنرال با چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است که نیاز شهرستان را برای مدت زیادی تامین می‌کند.
علیزاده اظهار کرد: بخش‌های خدماتی دیگر از جمله اورژانس با 15 تخت، بخش رادیولوژی، آزمایشگاه، تخت‌های ایزوله و درمانگاه با کلینیک‌های مربوط به گوش، چشم و قلب و شش اتاق عمل که پنج اتاق عمل آن، اصلی و یکی در اورژانس است که عمل‌های سرپایی و گچ گیری را انجام می‌دهد، برای این بیمارستان پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: این بیمارستان دارای 21 تخت مراقبت ویژه، بخش سی سی یو،‌ای سی یو و بخصوص ان‌ای سی یو که نیاز کشور است، می‌باشد.
علیزاده اضافه کرد: بیمارستان بندرگز بعد از تحویل بیمارستان 250 تختخوابی صیاد شیرازی، بیمارستان علی آباد و گنبدکاووس، چهارمین بیمارستانی است که ظرف دو سه سال اخیر تحویل و افتتاح شده است.
رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی افزود: پروژه بعدی ما احداث بیمارستان 320 تختخوابی آیت اله طاهری گرگان در حدود 9 طبقه است که پروژه موثری خواهد بود.

 

منبع تی نیوز.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار