مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: 500 ناشر از سراسر کشور در 260 غرفه در نهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان حضور می‌یابند.

 به گزارش کناره ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان، اظهار داشت: ناشران شامل نشر دانشگاهی، کودک و نوجوان، حقوقی، اهل سنت، پزشکی، کمک آموزشی زبان، هنر و کشاورزی است.

وی با بیان این نکته که در این نمایشگاه 52 هزار عنوان کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب به مدت 6روز از 12 تا 17 آذر در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان در گرگان دایر است.

حجت السلام فضیلت با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه، گفت: کارگاه آموزشی با موضوع نقد کتاب، روش‌های صحیح مطالعه، بررسی آسیب شبکه‌های اجتماعی، روانشناسی خانه و خانواده، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر از جمله موضوعات کارگاه آموزشی است.

وی راه‌اندازی ایستگاه قصه‌گویی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان توسط مربیان کانون پرورشی کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه کتاب استان اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: اگرچه موضوعات کارگاه با عنوان برنامه جانبی نامگذاری شده اما بخش عظیمی از آنها می تواند هدف اصلی قرار گیرد.

وی به حضور کودکان برای ایجاد بستر فرهنگ مطالعه تاکید کرد و گفت: نیاز است تا حضور کودکان در نمایشگاه کتاب را جدی تر از همیشه تلقی کنیم چرا که میزان تاثیرگذاری در این سنین بسیار زیاد است.

حجت الاسلام فضیلت بابیان این نکته که 30 درصد تخفیف شامل کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه است، افزود: 10 درصد از سوی ناشر و 20 درصد یارانه به این تخفیف تعلق می‌گیرد که از طریق خرید بن کتاب تخفیف مورد نظر اعمال خواهد شد.

وی در توضیح میزان خرید بن کتاب، گفت: افراد عادی تا مقطع دیپلم 30هزار تومان، کاردانی تا کارشناسی 50 هزارتومان، کارشناسی ارشد 80 هزار تومان و مقطع دکتری تا 100 هزار تومان بن می‌توانند خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: علاقه‌مندان از طریق مراجعه به غرفه بانک مستقر در محل نمایشگاه با ارائه کارت ملی می توانند بن کتاب را دریافت کنند./ تسنیم

دیدگاه‌ها   

0 #1 صفری 1394-09-09 16:04
امیدوارم دیگر مصادف با آمدن رئیس جمهور نشه که هزینه خوش آمد گویی وبنر زنی این قدر زیاد شد که سال قبل بودجه کم آوردیم وما را شرمنده ی بچه هام کرد که قول خیلی کتاب ها را درنمایشگاه داده بودم اما زمانش بازدید کمی تأمل برانگیزاست چرا صبح ها نه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار