علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان با صدور حکمی رئیس ستاد انتخابات این استان را منصوب کرد.

به گزارش کناره ، بر اساس این حکم، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات گلستان به منظور برگزاری ۲ انتخابات آتی شامل دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

استاندار گلستان در این حکم خطاب به سیدعلی مهاجر بیان کرد: با عنایت به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری ۲ انتخابات یاد شده منصوب می‌نمایم.

زنگانه در حکم صادره عنوان کرده، برنامه‌ریزی‌ و فراهم نمودن به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری‌های نوین و روزآمد، روان‌سازی و تسهیل فرآیندهای انتخابات، بکارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر و گسترده مردم در عرصه انتخاباتی در شان و تراز ملت بزرگ و رشید ایران را که در آن، حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر مر قانون و در فضایی امن توام با نشاط و آرامش رعایت گردد، ماموریت و وظیفه جنابعالی است.

رییس ستاد انتخابات گلستان منصوب شد
 سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رییس ستاد انتخابات این استان
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش مستمر نسبت به آن اهتمام نمایید.

وی ادامه داد: بدیهی است همه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرده، در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، انتخاباتی شموهمند و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن، در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری رسمی کشور در سال ۱۳۹۵، تعداد یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۲۹ نفر جمعیت دارد.

این استان دارای ۱۴ شهرستان است که ۶ حوزه انتخابیه برای مجلس شورای اسلامی با هفت کرسی از مجموع ۲۹۰ کرسی این مجلس را به خود اختصاص داده است.

حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا با مرکزیت گرگان دارای ۲ نماینده است.

حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان با مرکزیت کردکوی، حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول و فندرسک به مرکزیت علی‌آبادکتول، حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر به مرکزیت رامیان، حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی‌برون با مرکزیت گنبدکاووس و حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مرکزیت مینودشت نیز پنج حوزه انتخابیه گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که هر کدام از این حوزه‌های انتخابیه یک کرسی دارند.

استان گلستان نیز در مجلس خبرگان رهبری دارای ۲ نماینده است. /منبع:گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار