نماینده غرب گلستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم نظارت مجلس در امور اجرایی قوی تر شود تا دولت به خدمات دهی بازگردد، گفت: مدت زمانی که برای استیضاح صرف می شود به نفع مردم نخواهد بود و ما نباید خود را وارد چالش جدیدی کنیم که باری بر روی دوش مردم تحمیل شود.

 

به گزارش کناره ، جلال ایری  اظهار کرد: به صورت کلی موافق استیضاح هستم چرا که دولت از ریل خدمت رسانی خارج شده است اما باید کاری کنیم به ریل بازگردد.

نماینده غرب گلستان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم به مردم خدمات خوبی دهیم آیا با استیضاح در شرایط حاضر کشور مشکل حل می شود؟ اگر موضوع استیضاح کلید خورد رییس جمهور تا 45 روز دیگر وقت دارد به مجلس بیاید که دو اتفاق می افتد یا مجلس قانع می شود یا رای به بی کفایتی می دهند.

وی افزود: خروجی بی کفایتی رییس جمهور مطرح شدن موضوع در قوه قضاییه است که با توجه به اینکه کشور در زمان حیاتی اقتصاد قرار دارد استیضاح به صلاح نیست اما اگر در شرایط زمانی دیگری بود استفاده از استیضاح راهکار اصلی بود.

ایری با بیان اینکه اگر مشکلات مردم را در نظر بگیریم استیضاح بهترین راهکار نیست، عنوان کرد: در شرایطی که کشور اوضاع اقتصادی مناسبی ندارد و با مشکلات بیماری رو به رو است قالب هزینه ها بر عهده خود مردم است.

نماینده غرب گلستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم نظارت مجلس در امور اجرایی قوی تر شود تا دولت به خدمات دهی بازگردد، ابراز کرد: مدت زمانی که برای استیضاح صرف می شود به نفع مردم نخواهد بود و ما نباید خود را وارد چالش جدیدی کنیم که باری بر روی دوش مردم تحمیل شود.

وی گفت: اگر در زمان دیگری بود موافق بودم اما وقتی خروجی بررسی شود متوجه می شویم استیضاح در این زمان حساس کشور به نفع مردم نخواهد بود./گلستان ما

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار