دادستان مینودشت از  برخورد قضایی با برگزار کنندگان عروسی و عزا  به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کناره ،  حسینعلی ایزد در نامه ای از نیروی انتظامی این شهرستان خواست : برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا در این شهرستان را به دستگاه قضایی معرفی کنند .

ایزد، با اشاره به گزارش رسمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر این که برگزاری مراسم عروسی و عزا یکی از علل مهم افزایش مبتلایان کرونا در استان از جمله شهرستان مینودشت است  از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا تا اطلاع بعدی در این شهرستان خبر داد و گفت : برگزاری این مراسم ها طبق ماده 688 قانون تعزیرات مصوب 1375 مصداق بارز بزه " تهدید علیه بهداشت عمومی " است و به موجب ماده 45  قانون آیین دادرسی کیفری برگزاری این مراسم ها از جرایم مشهود محسوب و بازداشت برگزارکنندگان را در پی خواهد داشت .

دادستان ایزد،  به نیروی انتظامی این شهرستان دستور داد: طبق قانون ، برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا را به دادستانی معرفی کنند .

ایزد از مردم این شهرستان هم خواست : برای کمک به سلامت خود و خانواده هایشان ، هشدار ها و توصیه های کادر درمانی را جدی بگیرند./منبع: پایگاه اطلاع رسانی دادگستری كل استان گلستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار