رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان گلستان گفت:تالارهایی که مراسم برگزار کنند پلمب خواهند شد .

 به گزارش  کناره  ،  سرگرد صادق غریب رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان گلستان در خصوص برخورد با تالار‌هایی که از مصوبه ستاد مقابله با کرونا تبعیت نکرده و مراسم برگزار می‌کنند، گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم اعم از عروسی و عزا و سایر مراسم‌های مشابه در تالار‌های استان گلستان ممنوع است.

او ادامه داد: پلیس به عنوان متولی نظارت بر اماکن عمومی مسوولیت نظارت و برخورد با اینگونه موارد را دارد و این تصمیم به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان گلستان گفت: همکاران ما دائم در کنار سایر ماموریت‌های روزانه، عملکرد تالار‌ها در خصوص این دستورالعمل را رصد و پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، واحد پلمب خواهد شد.

سرگرد غریب در خصوص عرضه قلیان در قلیان‌سرا‌ها نیز تاکید کرد: عرضه هرگونه قلیان به شدت منع شده و در صورتی که واحد صنفی تخطی کند براساس قانون پلمب خواهد شد.

او با اشاره به پلمب چند تالار عروسی در استان گلستان که اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند، اضافه کرد: در صورتی که شهروندان با موارد تخلف تالار‌ها و یا قلیان‌سرا‌ها مواجه شدند مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار