فرمانده انتظامي استان از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد و گفت: ورود هرگونه مسافر به شهرهاي گلستان ممنوع است.

 

به گزارش کناره ، سردار "روح الامين قاسمي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا محدودیت تردد در جاده ها و معابر برون شهری استان اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به شيوع روزافزون ويروس كرونا، پليس گلستان طرح كاهش زنجيره انتقال بيماري را با قاطعيت اجرا مي كند و از هم استاني هاي عزيز درخواست داريم در اين خصوص با پليس خدمتگزار خود، همكاري و مشاركت داشته و سفر خود را لغو کنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود را خواهند داشت، ادامه داد: مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

فرمانده انتظامی استان به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و بیان کرد: کلیه سفرهای برون شهری قطع می شود البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

سردار قاسمي با اشاره به فعالیت صنوفی که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می کنند، تصریح کرد: این صنوف تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وي تصریح کرد: در صورتی که رانندگان خودروها که ورود آنها به شهرهای غیر محل سکونت ممنوع شده‌ است، به این شهرها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودروهای آنها توقیف و 500 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر توجه همه شهروندان به حساسیت موضوع خاطر نشان کرد: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می طلبد و امیدواریم شهروندان گلستاني این موضوع را جدی گرفته و از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.*


انتهاي خبر /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار