کاهش ۸۵ درصدی بارش باران در گلستان، برگزاری مراسم شبی با قرآن در بندرگز، کشف محموله قاچاق چوب در رامیان، برگزاری همایش منزلت زن و تحکیم خانواده در گمیشان و برگزاری جشنواره آثار هنری اعضای کانون پرورش فکری مراوه‌تپه از جمله خبرهای کوتاه است

 

به  گزارش کناره،مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش ۸۵ درصدی میزان بارش در دیماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل و ۶۴ درصد نسبت به متوسط دوره آماری خبر داد و گفت: در این مدت مجموع بارش ایستگاه های سینوپتیک استان ۱۶.۲ میلیمتر بود

نوربخش داداشی اظهار داشت: بیشترین مقدار بارش دی ماه استان در بین ایستگاه های سینوپتیک مربوط به مینودشت با ۲۸.۸ میلیمتر و بیشترین تعداد روزهای بارندگی مربوط به ایستگاه علی آبادکتول به میزان ۹ روز است.

به گفته وی در اکثر نقاط استان در این مدت خشکسالی هواشناسی بسیار شدید و شدید رخ داد.

**

نمایشگاه عکس داود عامری جانباز عکاس ۷۰ درصد گلستانی به همراه "رجبعلی قهرمانی" همرزم جانباز و هنرمند عکاس خود در بیروت برپا شد.

موضوع عکس‌های عامری در این نمایشگاه مفاهیم انتظار، صبر، جنگ، مقاومت، شور و نشاط، کوشش و مجاهدت برای رسیدن به اهداف است.

**

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  محفل انس با نام "عطر قرآن در فجر" بعد در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

**

بانوان ادارات آق قلا با شعار ورزش، شادابی و آرامش از مسیرهای پل قدیم تا سالن ورزشی تختی این شهر پیاده روی کردند.

**

نهمین یادواره ۶۲ شهید دانش آموز و فرهنگی کردکوی با حضور جمعی از آحاد مردم، مسوولین و روحانیون در این شهر برگزار شد.

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامیان از کشف و ضبط چوب آلات جنگلی از گونه انجیر در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله غیر مجاز حدود یک تن و دویست کیلو وزن داشت.

**

نمایشگاه آثار هنری اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون مراوه تپه در رشته های نقاشی رنگ روغن و سیاه قلم، کاردستی، بازی، سرگرمی افتتاح شد.

**

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات به مناسبت دهه مبارک فجر با شرکت ۱۰ هنرمند به مدت ۳ روز در بندرگز گشایش یافت.

**

مهران مقصودی خیّر داوطلب بندرترکمنی ۱۰ هکتار زمین به جمعیت هلال احمر گلستان هبه کرد.

در این هبه مقرر شد عواید حاصل از این قطعه زمین برای ساخت پایگاه و انبار امدادی و تجهیز مرکز طب تسکینی و پیشگیری از سرطان شهرستان ترکمن صرف گردد

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار