رئيس پليس راه استان با اشاره به بارش باران و برف و لغزنده بودن كليه محورهاي مواصلاتي استان گفت: تردد در محور های منتهی به استان سمنان از مسیر توسكستان و گردنه خوش ييلاق فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

به گزارش کناره ، سرهنگ "علي عبدي" با اشاره به بارش مستمر باران و برف از شب گذشته در استان گلستان و لغزنده بودن سطح جاده ها از رانندگان خواست تا به هشدارهاي پليس توجه کنند.

وي ادامه داد: در حال حاضر با توجه به تغيير وضعيت جوي در بيشتر محورهاي استان تردد بدون مشكل در حال انجام است اما در محوركوهستاني توسكستان به شاهرود، جنگل گلستان و گردنه خوش ييلاق علاوه بر بارش باران، شاهد بارش برف و مه گرفتگي و كاهش ديد هستيم كه رانندگان براي تردد در اين مسير حتما زنجير چرخ را به همراه داشته باشند.

سرهنگ عبدي افزود: اين بارش باران باعث لغزنده شدن سطح جاده‌هاي استان و كاهش ميزان ديد رانندگان شده است كه در اين راستا مخصوصا مسافران و رانندگان خودروهاي باري و مسافري كه نسبت به جاده‌هاي استان آشنايي ندارند بايد با احتياط بيشتر اقدام به رانندگي كنند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گلستان تاكيد كرد: رعايت سرعت مطمئنه، توجه كامل به جلو، رعايت فاصله طولي با خودرو مقابل، اطمينان از سالم بودن وسيله نقليه خصوصا سيستم روشنايي و برف‌پاك كن خودرو و توجه لازم به تابلوها و علائم نصب شده در طول مسير از مهمترين نكات پيشگيرانه در وقوع سوانح رانندگي است.#


انتهاي خبر /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار