فرمانده انتظامی استان از انهدام باند متهمان حرفه ای و اعتراف آنان به بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "بندرترکمن" خبر داد.
 

به کزارش کناره ، سردار "روح الامین قاسمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری های گسترده از آنان در "بندرترکمن"، مراتب به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: طی بررسی های پلیس مشخص شد، متهمان از مالکان شرکت ها تقاضاي خريد اجناسي را که جهت فروش در سايت هاي اینترنتی گذاشته بودند، کرده و به مال باختگان وعده پرداخت پول به صورت نقدی در شهرستان همجوار می دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: شاکیان برای دریافت پول به محل اعلامی از سوی خریداران مراجعه کرده که هیچ فردی در آن مکان حضور نداشته و متهمان نیز از این فرصت استفاده و بعد از بارگیری کالاهای تحویلی، متواری شدند.

سردار قاسمی گفت: تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس آغاز شد و پس از رصد سرنخ های موجود، سرانجام ماموران موفق شدند 3 متهم حرفه ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، هر 3 نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: متهمان در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به 3 میلیارد و 100 میلیون ریال کلاهبرداری از 11 شهروند اقرار کردند.

سردار قاسمی با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با مجرمان و برهم زنددگان آرامش شهروندان، تصریح کرد: هر 3 کلاهبردار پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.#


انتهاي خبر /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار