فرمانده انتظامی استان از کشف 510 کیلو حشیش طی یک عملیات موفقیت آمیز در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش کناره ، سردار "روح الامین قاسمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی بی وقفه و بررسی های تخصصی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد افیونی شدند.

وی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان های شرقی کشور بوده و در زمینه فروش مواد مخدر در وزن های بالا فعالیت داشته است، اظهار داشت: با تحقیقات فنی و تکمیلی پلیس مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد مواد افیونی را توسط همدستش در سطح استان گلستان توزیع کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، منزل متهم و همدستش در شهرستان "گرگان" شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و موفقیت آمیز هر 2 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان ماموران موفق شدند 510 کیلو حشیش که در 483 بسته جاسازی شده بود، کشف کنند.

سردار قاسمی با اشاره به معرفی این 2 قاچاقچی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و مقابله بی امان با سوداگران مرگ همواره از مطالبات مردم و مسئولان بوده لذا پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.#


انتهاي خبر /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار