راه‌اندازی مجدد یک واحد تولیدی پس از ده سال تعطیلی در بندگز، توزیع ۱۰۱ دستگاه اجاق گاز در مناطق سیل‌زده و رشد ۱۱۰ درصدی وقوع جرم در استان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

به گزارش کناره ، جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: میزان وقوع جرایم در این استان از ابتدای سال تا ۲۸ شهریور ماه با رشد ۱۱۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۴ هزار و ۶۷۰ فقره رسید.

سرهنگ فروزان‌نیا اظهار داشت: امسال قطعات مختلف از ۱۷۰۳ دستگاه خودرو در گلستان مورد سرقت قرار گرفت که به طور عمده لوازم پرایدهای مدل پایین بود.

**

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت : از محل کمک نقدی یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی انجمن داروسازان استان، ١٠١ دستگاه اجاق گاز خریداری و میان سیل‌زدگان شهرستان آق قلا توزیع شد.

**

کارخانه روزبهان بندرگز که  از ۱۰ سال پیش به علت مشکلات مالی، تعطیل شده بود با پیگیری و مساعدت دستگاه قضایی و اجرایی، دوباره وارد چرخه تولید شد و ۸۰ کارگر در این کارخانه مشغول به کار شدند.

**

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: با توجه به اینکه حدود ۷۰ درصد زائران عتبات عالیات و کربلای معلی و مراسم پیاده روی اربعین در مسیر رفت و برگشت از مرز مهران عبور می‌کنند، موکب آستان مقدس امامزادگان استان گلستان در همین منطقه برپا می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهار داشت: این موکب با همکاری خیران و واقفان نیک‌اندیش و مشارکت اوقاف استان راه‌اندازی خواهد شد و روزانه به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند.

**

درویشی رییس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان از عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه شصت کلاته خبر داد و گفت: این عملیات با هدف بهبود شرایط آب‌گذری رودخانه توسط یک دستگاه بیل مکانیکی و در طول بیش از ۴ کیلومتر رودخانه در حال انجام است. 

**

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۴ محفل شعر و خاطره گویی رزمندگان و ایثارگران ادیب استان در شهرهای گوناگون برگزار می شود.

**

حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از افزایش سهم برخورداری زنان استان از آموزش های مهارتی خبر داد و گفت: با افتتاح مرکز آموزش های تخصصی زنان در شهرستان کردکوی در قالب ۴ کارگاه آموزشی و توسعه آموزش های مهارتی در گرگان و همچنین دو منظوره شدن سایر مراکز چتر حمایتی آموزش های فنی حرفه ای برای بانوان جهش چشمگیری یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار