رئیس گاز منطقه یک شهرستان گرگان گفت: براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که شهروندان گلستانی زمستان سردی را تجربه کنند.

 

به گزارش کناره ،علی عقبی‌طلب اظهار کرد: طی پیش‌بینی که اداره‌کل هواشناسی استان گلستان ارائه کرده است شهروندان گلستانی باید در انتظار زمستان سردی باشند و می‌طلبد که مصرف بهینه گاز را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس پیش‌گویی‌های اداره‌کل هواشناسی استان گلستان در سال جاری شهروندان گلستانی زمستان بسیار سردی را در پیش‌رو خواهند داشت و قریب به 20 استان در سطح کشور شاهد آسمان برفی همراه با هوای سرد هستند که می‌طلبد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنیم تا با قطعی گاز مواجه نشویم.

رئیس گاز منطقه یک شهرستان گرگان ابراز کرد: دمای رفاه در منازل بین 18 الی 20 درجه سانتیگراد بالای صفر است درب و پنجره‌های منازل استاندارد باشد تا از نفوذ جریان هوای سرد به داخل منزل جلوگیری کنیم اگر پنجره‌های منازل دوجداره نیستند می‌توانیم از پرده‌های ضخیم برای جلوگیری از هدررفت انرژی استفاده کنیم.

عقبی‌طلب رعایت نکات ایمنی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: نشت گاز باعث خفه‌شدن انسان می‌شود و از آن به عنوان قاتل خاموش یاد می‌کنند وقتی نکات ایمنی را رعایت نکنیم نشت گاز باعث می‌شود که آرام آرام بدن توان خود را از دست بدهد و دیگر قدرت نفس کشدن نداشته باشیم و در نهایت گاز انسان را خفه می‌کند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار