دبیراتحادیه خانه های مطبوعات شمال کشور(خزر) از برگزاری «جشنواره رسانه و خزر» در اواخر خرداد 98 خبرداد.

 

به گزارش کناره؛ هادی علمدار اظهارکرد: جشنواره رسانه و خزر، با حمایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اتحادیه خانه‌های مطبوعات خزر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های گلستان، گیلان و مازندران در نمک‌آبرود برگزار می‌شود.

دبیراتحادیه خانه های مطبوعات شمال کشور ادامه داد: مخاطبان این جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها ، سایت های خبری- تحلیلی و رسانه های دارای مجوز هستند.

مدیرخانه مطبوعات استان گلستان تصریح کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی ابتدای دی ماه 1396 تا پایان اسفند ماه 1397 در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری استان‌های گلستان، گیلان و مازندران و سرپرستی‌های نشریات سراسری در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران منتشر شده باشد.

وی اذعان داشت: علاقه مندان شرکت در جشنواره رسانه های شهری می توانند آثار خود را در قالب " گزارش، مقاله، خبر، مصاحبه، عکس و چند رسانه ای (اینفوگرافی ، پادکست ، فیلم ، انیمیشن و موشن گرافی) " برای بخش اصلی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علمدار خاطرنشان کرد: هر متقاضی مجاز به شرکت در 3 بخش از جشنواره می‌باشد و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا 2 اثر را بارگذاری نماید که در مجموع 6 اثر پذیرفته می‌شود، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

وی گفت: آثار بدون نام صاحب اثر یا آثاری که با نام مستعار چاپ شده باشند در مرحله نهایی داوری، به تایید مدیرمسئول نشریه یا خبرگزاری نیاز دارند

دبیراتحادیه خانه های مطبوعات شمال کشور(خزر) تاکید کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست با مراجعه به سایت khazar.pressfestival.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت و آثار خود را از 1/10/1397 الی 29/12/1397 بارگذاری نمایند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار