این روزها فضای مجازی گرگان آغشته به غرض ورزی ها و مانع تراشی هایی است که مغفولانه جلوی توسعه شهر را گرفته و در سطح کلان بر جو بی اعتمادی و نارضایتی از نظام دامن زده اند .

 

به گزارش کناره ؛ اصولا بانیان فضای مجازی دنبال چنین فضایی هستند اما چرا ما خودمان چکش به دست گرفته و به دیوار شهرمان میخ بی غیرتی می کوبیم ، انگار فضای مجازی وطن دوستی ، پرچم ، سرود ملی و انگاره های همدلی ما را از بین برده و هیچ مرزی بین ماها نمانده است .

قلب شهر ، شهرداری است ؛ جایی که این روزها مورد آماج بی انصافی ها قرار می گیرد و متاسفانه سهم زیادی از این بی انصافی توسط به اصطلاح نخبگانی صورت می گیرد که هر کدام باید برای پیشرفت شهرشان نقش مهمتری را ایفا نمایند .

سفر شهردار و دو تن از اعضای شورای شهر به چین و عقد خواهرخواندگی با شهر 13 میلیون نفری گوانجو در حالیکه می توانست به یک نقطه عطف در تاریخ شهر گرگان بدل شود ، با هجو و طنز روبرو شد .

اقدامات بزرگی نظیر جشن میلاد امام زمان (عج) ، سیرک بزرگ بین المللی در گرگان ، تقاطع غیر همسطح افسران ، جشنواره هزار رنگ پاییز ، حمایت های مالی مناسب از تیم بسکتبال شهرادری گرگان و کسب 4 برد متوالی در 4 بازی اول این تیم در سوپر لیگ امسال و اخیرا نیز افتتاح میدان دانشجو در شهرک جهاد مرکزی هر کدام از اعتبار خاصی برخوردارند که نباید با غرض ورزی آنها را کمرنگ کنیم .

واقعا این روزها ما جای منتقد منصف را در فضای مجازی گرگان خالی می بینیم ، از یک سو ادمین کانال گلستان تا توسعه ذوب در شهردار سابق است و طبعا دوست ندارد با اقدامات خوب فعلی ، خاطرات زیرگذر و روگذرهای سابق و توزیع آش و بستنی از ذهن ها برود چه اینکه این طیف برای انتخابات  آتی هم با توجه به پست های گذاشته شده، برنامه دارند .

طیفی دیگر نیز تحت عنوان گرگاندوست هم با شهردار قبلی مخالف بودند و هم با شهردار فعلی ، پست هایی که می گذارند ظاهرا فنی است اما عقبه این افراد نیز بوی اغراض شخصی و سیاسی می دهد ، ضمن آنکه باید از این گروه پرسید در تمام کارهایی که تا بحال انجام شده ، یک کار هم قابلیت تعریف نداشت !!!

با این اوصاف هر کسی که شهردار بشود و قرار باشد گروهی نگذارند که او کار کند ، هر کسی هم بیاید حتی قالیباف و کرباسچی هم باشند نمی توانند در گرگان کار کنند و بنظر می رسد برای این موانع اصلی توسعه شهر گرگان باید یک فکر اساسی بشود .

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار