فرمانده انتظامی کردکوی آخرین جزئیات قتل مرموز پیرمرد 60 ساله در «چهارکوه» کردکوی را تشریح کرد.

 

به گزارش کناره ، علی‎اکبر خرمی در جمع مدیران شهرستان کردکوی از تشکیل 221 فقره پرونده نزاع و درگیری در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: نزاع و درگیری در سطح شهرستان با کاهش 24 درصدی همراه بوده است.

وی از افزایش 16 درصدی سرقت‎های مهم  و کاهش 15 درصدی سرقت‎های خرد در کردکوی خبر داد و اذعان کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه و مشکلات اقتصادی کشور، سرقت‎های خرد بیشترین آمار سرقت‎ها را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی کردکوی ادامه داد: جلسات متعددی برای پیشگیری از سرقت‎ها با دستگاه‎های ذی‎ربط انجام شده که امید است اقدامات انجام‎شده منجر به نتیجه شود از طرفی توجه شهروندان در حفاظت و نگه‎داری از اموال هم در این موضوع می‎تواند به ما کمک کند.

خرمی به آخرین جزئیات قتل پیرمرد 60 ساله در حوالی جنگل «چهارکوه» کردکوی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از هموطنان ساکن شهرستان همجوار که در حوالی جنگل چهارکوه به قتل رسیده و بررسی‎های ما نشان می‎دهد هیچ آثاری در صحنه قتل مبنی بر شناسایی قاتل یا قاتلان و شیوه قتل کشف نشده، از این رو اقدامات فنی را در دستور کار قرار دادیم تا شناسایی قاتل به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: به طور قطع قاتل و شیوه قتل کشف می‎شود اما به‎دلیل انجام اقدامات فنی شناسایی قاتل یا قاتلین زمان‎بر خواهد بود.

فرمانده انتظامی کردکوی تصریح کرد: در 6 ماهه امسال 391 نفر با حکم قضایی روانه زندان شدند و 742 پرونده امسال تشکیل شده و با کاهش 31 درصدی ورودی پرونده ها همراه بوده است.

خرمی از توقیف 441 دستگاه موتورسیکلت و 501 دستگاه خودرو در 6 ماهه نخست امسال در کردکوی خبر داد.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 2 هزار و 153 نفر در جرایم مختلف در کردکوی دستگیر شدند، تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال 26 درصد افزایش دستگیری در جرایم را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی کردکوی با بیان اینکه از ابتدای امسال 742 پرونده تشکیل شده است از ابتدای امسال 4 هزار و 715 مورد تماس شهروندان کردکوی با مراکز فوریت‎های پلیسی داشتیم که با افزایش چهار درصدی همراه بوده است.

خرمی یادآور شد: 216 پرونده به واحد مشاوره نیروی انتظامی کردکوی ارسال شده که 176 پرونده برابر با 81 درصد مصالحه شده است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار