سرپرست مدیریت حج و زیارت استان گلستان از آغاز ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین حسینی علیه‌السلام در سامانه سماح خبر داد.

 

به گزارش کناره ، سیدعلی میرقاسم‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روند ثبت‌نام زائران برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی سال 1397 در سامانه سماح از صبح روز پنج‌شنبه پنجم مهرماه جاری به آدرس http://samah.haj.ir آغاز شده است.

وی در خصوص چگونگی ثبت‌نام زائران تصریح کرد: همه متقاضیان زیارت اربعین حسینی علیه‌السلام می‌توانند با مراجعه مستقیم به سامانه سماح اقدام به ثبت‌نام کنند و یا از طریق یکی از دفاتر خدمات زیارتی مجاز امکان ثبت‌نام در سامانه سماح وجود دارد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان گلستان با اشاره به هزینه ویزای اربعین در سال جاری گفت: هزینه ویزا برای هر زائر 377 هزار و 700 تومان خواهد بود.

میرقاسم‌پور از زائران خواست تا پس از ثبت‌نام در سامانه سماح نسبت به تشکیل پرونده و تکمیل مدارک خود اقدام کنند و ابراز کرد: افراد باید مدارک مورد نیاز از جمله گذرنامه دارای اعتبار شش ماه از زمان خروج از مرز را به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان تحویل دهند.

وی از راه‌اندازی دفتر موقت کنسولگری عراق در گرگان خبر داد و این مهم را در راستای تسهیل و تسریع در صدور روادید و رفاه حال زائران گلستانی عتبات عنوان کرد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان گلستان با اشاره به اینکه زائران برای تسریع در صدور روادید به صورت گروهی ثبت‌نام کنند، گفت: زائران هر چه سریعتر پس از ثبت‌نام نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

میرقاسم‌پور با بیان اینکه شرکت در پیاه‌روی اربعین حسینی فقط از طریق ثبت‌نام در سامانه سماح امکان‌پذیر است، ابراز کرد: زائران در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 32323732 و 32336736 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار