دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از ۱۹ سال ایران برای شرکت در مسابقات جهانی در سواحل بندرترکمن استان گلستان برپا شد.

 

به گزارش کناره ، بهنام بگجانی سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از  19 سال ایران در حاشیه برپایی اردوی آمادی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از  19 سال ایران در محل زمین والیبال ساحلی شهر بندرترکمن برپا شده است.

وی افزود: باتوجه به میزبانی شایسته شهرستان ترکمن در مسابقات گذشته تور 3 ستاره کشوری، بندرترکمن در مهرماه امسال میزبان مسابقات جهانی تک ستاره والیبال ساحلی است.

سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از  19 سال ایران تصریح کرد: از مسئولان شهرستانی و استانی درخواست داریم که از هم‌اکنون برای ایجاد زمینه برگزاری بهینه این مسابقات مهم تلاش کنند تا بندرترکمن همانند مسابقات کشوری گذشته میزبان آبرومندی برای این مسابقات باشد.

مازیار هوشمند سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از  19 سال ایران هم با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی والیبال ساحلی در 2 نوبت صبح و عصردر زمین ساحلی بندرترکمن گفت: با توجه به توانمندی شهرستان ترکمن در زمینه والیبال ساحلی و اینکه حریف‌های تمرینی قدری در شهرستان ترکمن و استان گلستان وجود دارد، تصمیم بر این گرفتیم تا دومین دوره اردوی تیم ملی والیبال ساحلی را در شهر بندرترکمن برگزار کنیم.

وی افزود: تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی چین که در دهه پایانی تیرماه برگزارخواهد شد، آماده می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از  19 سال ایران با اشاره به برگزاری نخستین دوره این اردو از 18 خرداد ماه در شهر نور افزود: اردوی دوم به میزبانی بندرترکمن آغاز شد و پس از این اردو و قبل از اعزام تیم ملی ساحلی به مسابقات جهانی چین، این تیم یک دوره اردوی دیگر را در شهر نور برگزارخواهد کرد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار