کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: بر اساس الگوهای پیش‌یابی انتظار داریم که از یکشنبه هفته آتی سامانه بارشی وارد گلستان شود.

 

به گزارش کناره، محمدرضا رحمان‌نیا صبح امروز اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی انتظار داریم که سامانه بارشی وارد گلستان شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان از افزایش دمای هوا در روز پنج‌شنبه خبر داد و تصریح کرد: امروز تا حدودی دمای هوا در سطح استان گلستان افزایش پیدا می‌کند و این افزایش دما برای روز جمعه نیز تداوم خواهد داشت.

وی از  بارش رگبار و رعد و برق در استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی اداره کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که در بعداز ظهر روز جمعه و شنبه هفته آتی احتمال رگبار و رعد و برق را در سطح استان گلستان پیش‌بینی می‌کنیم.

رحمان‌نیا با بیان اینکه در هفته آتی هوای استان گلستان ابری خواهد بود، خاطرنشان کرد: از شنبه شب هفته آتی با تشدید جریانات شمالی در استان گلستان انتظار داریم که آسمان استان گلستان کاملا ابری شود و طی یکشنبه آینده سامانه دیگری در منطقه وارد می‌شود که این سامانه با بارش باران همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان اذعان کرد: از روز سه‌شنبه بعدازظهر سامانه ناپایداری وارد منطقه گلستان شد که برای مناطق مختلف استان گلستان افزایش ابر و وزش باد را در پی داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اثرات ورود این سامانه در سطح استان گلستان به صورت آسمان نیمه ابری باقی مانده است و در برخی از نقاط به صورت ابری است.

رحمان‌نیا افزود: انتظار داریم تا ساعتی دیگر از تراکم ابرها در منطقه استان گلستان کاسته شود و تا بعدازظهر فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری را شاهد باشیم.

کارشناس هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه دمای هوا در استان افزایش خواهد یافت، ابراز کرد: دمای هوا در گلستان از امروز روند افزایش را خواهد داشت ولی برای فردا بعدازظهر شاهد وقوع ابر و باران پراکنده در بخش‌های کوهپایه و ارتفاعات استان گلستان خواهیم بود.

وی از ورود سامانه بارشی در روز یکشنبه خبر داد و تصریح کرد: در روز یکشنبه با استقرار کامل سامانه بارشی در استان گلستان هوای این استان کاملا ابری خواهد بود و در برخی از ساعات آسمان استان گلستان بارانی خواهد بود.

رحمان‌نیا با بیان اینکه روز دوشنبه هفته آتی آسمانی صاف را تجربه خواهیم کرد، ابراز کرد: این وضعیت تا بامداد روز دوشنبه هفته آتی در سطح استان گلستان ادامه خواهد داشت و بعد از آن مجددا جو نسبتا آرامی را در سطح استان گلستان حکمفرما خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار