مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۲۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته جوان در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش کناره ، بهمن طیبی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هفته جوان از شنبه آغاز می‌شود و در این هفته برگزاری ۱۲۰ برنامه متنوع برنامه‌ریزی شده که برخی از آنها با مشارکت دستگاه‌های دیگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از جوانان نمونه و موفق گلستان، برگزاری همایش یک روزه علمی و آموزشی با موضوعات تبیین نقش ورزشی در بهبود کیفیت زندگی و ارتقای سواد ورزشی مردم، کارآفرینی و نقش آن در اشتغال جوانان و خانواده، ورزش و سلامت، پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا و شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه، از مهم‌ترین برتامه‌های هفته جوان در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان مشارکت خوبی در برگزاری برنامه‌های هفته جوان دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای بهبود شرایط زندگی فردی و اجتماعی جوانان گام برداریم و با کاهش آسیب‌های اجتماعی، جوانان استان و کشورمان در زندگی اجتماعی تاثیرگذار باشند.

طیبی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد هم در برگزاری برنامه‌های هفته جوان مشارکت قابل توجهی دارند و یکی از مجموعه های تاثیرگذار و فعال در حوزه جوانان هستند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار