مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت سال جدید پیام تبریکی صادر کرد و به بیان برنامه های سال 97 آموطش و پرورش استان پرداخت.

به گزارش کناره به نقل از کلاس بیست، در این پیام آمده است: یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت و حیات دوباره زمین همگی یادآور قدرت لایزال الهی است. در ایامی که جهان مظهر قدرت خداوندی گشته است، از خدای دگرگون کننده دل ها و دیده ها و تدبیر کننده روز و شب و دگرگون کننده احوال، خوشبختی و عاقب به خیری را برای همگان به ویژه زحمت کشان حوزه تعلیم و تربیت آرزومندم.

ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها به استحضار می رسانم که،توسعه اخلاق اسلامی، استفاده از علم و روش های علمی و مدیریت مشارکتی سه سیاست اصلی آموزش و پرورش گلستان در سال جدید است و معتقدیم که برای اینکه آموزش و پرورش محور توسعه باشد، باید به دنبال فن آوری های نوین، مهارت آموزی، استفاده موثر از طرح درس، تحول در روش های سنتی یاددهی-یادگیری و آموزش مهارت های زندگی باشد و در این راه با آموزش های اصولی می توانیم تمامی موانع موجود را از سر راه برداریم.

باورمان این است که تعلیم و تربیت موثر نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات است و به همین دلیل رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال جدید استفاده حداکثری از فناوری های نوین است و در این راه با اعتقاد به توانمندی های فرهنگیان خدوم و زحمت کش استان تلاش خواهیم کرد تا آینده ای بهتر را برای فرزندان این مرز و بوم رقم بزنیم.

در پایان از درگاه الهی برای همه ایرانیان به ویژه فرهنگیان بزگوار و بزرگ منش و دانش آموزان عزیز سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی و بهروزی آرزومندم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار