مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:جذب مشتریان جدید وافزایش رضایت مشتریان قدیمی باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش کناره به نقل از البرز گلستان ، مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان و هیئت همراه در بندرگز روند پیشرفت طرح ها وپروژه ها در ادارات مخابرات بندرگز وکردکوی را بررسی کردند.

 در این نشست ابتدا مهندس شهمرادی با اشاره به تعهدات لحاظ شده از طرف شرکت مخابرات ایران تا پایان سال ۹۶ افزود: با ید با تلاش و اهتمام نسبت به پیشبرد هدفهای مشخش شده به صورت جدی گام برداریم  و در کاهش لاوصولی وافزایش دایری ها برنامه ریزی جدید و نو داشته باشیم تا بتوانیم در ادامه با موفقیت پیش رویم .
مدیر مخابرات منطقه گلستان تشکیل تیم های کاری منسجم وهدفمند را در این زمینه موثر دانست وادامه داد با ظرفیت موجود در این دو شهرستان روند رو به رشد وتحقق اهداف در نظر گرفته شده مورد انتظار است .
وی گفت : جذب مشتریان جدید وافزایش رضایت مشتریان قدیمی باید با جدیت پیگیری شود واینکه بتوانیم مشتریان را وفادار نگه داریم نیز از اهداف ماست که با توجه به عملکرد مخابرات منطقه گلستان در ارائه خدمات متنوع و با کیفیت می توانیم در این زمینه امیدوار باشیم .
وی با توجه به میزان سهم بازار در این دوشهرستان گفت: استقبال مشترکان به استفاده از سرویس ها ومحصولات مخابرات مشاهده می شود و این فرصتی است که باید از آن به بهترین شکل استفاده شود .

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار