سرپرست اداره اکرام کمیته امداد استان گلستان با اعلام آماری از حامیان، ایتام و فرزندان محسنین این استان، گفت: خیر جوان گلستانی با هزار و ۱۵۷ فرزند یتیم، بزرگترین حامی کمیته امداد استان گلستان است.

به گزارش کناره به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شهلا بخشی، سرپرست اداره اکرام کمیته امداد استان گلستان با اشاره به نقش مؤثر حامیان در زندگی ایتام گفت: کمیته امداد با تاسی از سیره یتیم‌نوازی امیرالمؤمنین (ع)، رسیدگی به ایتام را سرلوحه کار خود قرار داده است زیرا گره‌گشایی از کار فرزندان یتیم موجب رضایت و آرامش درونی برای هردو طرف می‌شود.

بخشی افزود: بزرگترین خیر گلستانی با حمایت از هزار و ۱۵۷ فرزند یتیم مصداق بارزی از پویایی سنت حسنه‌ی احسان و نیکوکاری در جامعه امروز است.

وی یادآور شد: این خیر جوان گلستانی از سال ۸۵ با حمایت از ۱۰ یتیم عمل خیرخواهانه خود را آغاز و به تدریج در سال ۸۸ فرزندان تحت حمایت خود را به هزار نفر افزایش داد.

بخشی یادآور شد: این خیر جوان در هشت سال اخیر همه‌ساله به‌عنوان بزرگترین حامی گلستانی، سرپرستی ایتام تحت حمایت خود را بر عهده داشته است و در سال جاری با پرداخت ماهیانه ۲۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به‌حساب فرزندان تحت حمایت خود همچنان بر تعهدات و کار خیرخواهانه خود مقید است.

سرپرست اداره اکرام کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه این استان دارای ۱۷ هزار و ۱۳۰ حامی است گفت: کمیته امداد استان گلستان دارای ۹ هزار و ۵۰۴ فرزند محسنین و یتیم است که پنج هزار و ۴۲۶ نفر یتیم و باقی فرزندان محسنین هستند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار