شورای شهر دوره پنجم شهر گرگان بالاخره بعد از 18 جلسه غیرعلنی سیدمحمدعلی ثابت قدم را به عنوان شهردار جدید گرگان انتخاب کرد.

 به گزارش کناره به نقل از پاسرو؛ عصر امروز صحن علنی شورای شهر گرگان باز هم در سریالی تکراری پشت درهای بسته برگزار شد.

خبر انتخاب شهردار جدید بعد از حسین صادقلو امروز نقل محافل خبری و فضای مجازی شده بود، فائزه عبداللهی رئیس شورای پنجم گرگان در حاشیه این صحن غیرعلنی در جمع خبرنگاران گفت: شورا پس از 18 جلسه به سید محمدعلی ثابت قدم به عنوان گزینه مورد نظر برای سکانداری شهرداری گرگان رسید.

عبداللهی از سوابق اجرایی ثابت قدم به «معاون مدیرکل بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی گیلان، مدیرکل مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، سرپرست اداره کل تامین مسکن بنیاد شهید کشور، مدیرکل عمران و مناسب سازی بنیاد شهید کشور، مشاور عالی معاونت عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و همچنین مدیریت هماهنگی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی اشاره کرد.

معاون برنامه ریزی و امور مالی سازمان صنایع کوچ و شهرک های صنعتی، دبیر هیات مدیره و رئیس کمیسون راهبردی اجرایی اصل 44 قانون اساسی در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، شهردار کلان شهر رشت، عضویت در شورای اداری استان گیلان، عضویت در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی، عضویت در شورای فرهنگ عمومی گیلان، مدیر برتر شهری در سال 92 و

عضویت در هیات مدیره سازمان بهسازی آتش نشانی از دیگر سوابق اجرایی ثابت قدم بود که رئیس شورای شهر گرگان بدان اشاره کرد.

عبداللهی همچنین اعلام کرد: شهردار جدید گرگان پیش از این مدیریت و نظارت عالیه پروژه های 208 واحدی در رشت، مجری و پیمانکاری 40 پروژه پیمانکار مسکونی و طراحی شهری اراضی تفکیک کاربری در 20 پروژه از سال 83 تا کنون را در کارنامه خود دارد.

رئیس شورای شهر گرگان در ادامه به تشریح برنامه های ثابت قدم به عنوان شهردار جدید گرگان پرداخت و توجه به آموزش ضمن خدمت پرسنل شهرداری و حمایت تشکیلاتی از کارکنان و نیروهای متخصص و کارآمد را از اولویت های شهردار جدید خواند.

وی افزود: سیاست های اجرایی شهردار جدید در ارتباط با مباحث شهری شهرداری چابک سازی و هوشمندسازی نظام شهرداری و نگاه پژوهشی محور به بسیاری از پروژه ها و اصلاح ساختار نظام جذب سرمایه گذاری  است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: توجه به توریسم از مباحث مهم مدیریت شهری در برنامه های محمدعلی ثابت قدم است که در این زمینه به حفظ 150 هکتار بافت تاریخی شهر گرگان به عنوان یک ظرفیت عظیم تأکید دارد.

رئیس شورای شهر گرگان در بخش دیگر سخنانش به جذب بودجه شهرداری در سال جدید اشاره کرد و گفت: امسال از اول سال مشکل بودجه داشتیم و این مربوط به شورای پنجم نیست بحث جدی ما در جذب سرمایه بخش اعظم فروش املاک است که اقدام جدی نداشتیم بخش بعدی سرمایه گذاری است که راغب هستیم در این دو بخش با کمک شهردار جدید انفاقات خوبی رقم بزنیم.

عبداللهی در پایان ابراز کرد: اولویت ما انتخاب شهردار بود مصوبات مانده بر زمین نداریم و تا به امروز وضعیت شورا فعال و پویا ارزیابی می شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار