رئیس پلیس گلستان گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۳ تن و ۴۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

به گزارش کناره ،  سردار علی اکبر جاویدان ظهر دیروز در جلسه طرح شهید شوشتری اظهار داشت: در بحث مکانیزم برخورد با پدیده مواد 2 رویکرود وجود دارد که یکی برخورد با عناصر اصلی و دیگری برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر است.

وی افزود: اقدامات سلبی یکی از بحث‌هاست اما در بحث اقدامات ایجابی در استان، ورود بسیار خوبی داشته‌ایم.

رئیس پلیس استان گلستان تصریح کرد: در حوزه سلبی آنچه که اتفاق افتاده، آمارها نشان می‌‌دهد که افزایش کشفیات و برخورد را در استان گلستان داشته‌ایم.

سردار جاویدان اظهار کرد: در 5 ماهه نخست امسال 3 تن و 417 کیلوگرم انواع موادمخدر کشفیات استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد رشد کشفیات را داشته‌ایم.

وی گفت: در بحث پاکسازی نقاط آلوده هم بیش از 158 کیلوگرم موادمخدر در این مدت کشف شده که 56 طرح در نقاط آلوده استان اجرائی و عملیاتی شده است.

رئیس پلیس استان گلستان با بیان اینکه اجرای بهتر طرح شهید شوشتری نیازمند مشارکت و همکاری مردم است، افزود: در این طرح در این مناطق، مکان های علمی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی ایجاد و روحانی مستقر می شود.

فرمانده انتظامی گلستان نیز با بیان اینکه اجرای طرح شهید شوشتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر مثبت داشته است، گفت: در موضوع پیشگیری و مبارزه با موادمخدر برخی خلاء‌های قانونی وجود دارد و مبارزه اثربخش، عزمی عمومی می‌طلبد./تسنیم

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار