تیم کشتی خردسالان گلستان که در رقابت های قهرمانی کشور با 22 آزادکار و فرنگی کار به مصاف حریفان رفت، تنها توانست 2 مدال برنز برای استان به ارمغان آورد.

به گزارش کناره ،در این رقابت ها که از پنجشنبه در تبریز آغاز شد و امروز به پایان رسید، کشتی گیران خردسال گلستان در هر 2 رشته فرنگی و آزاد در 11 وزن حضور یافتند، که آزادکاران دو مدال گرفتند.

براساس این گزارش، در اوزان 73 و 85 کیلوگرم به ترتیب ابوالفضل جمال نوکنده و علی رجبلی موفق شدند در دیدار رده بندی حریفان خود را شکست دهند و مدال برنز و عنوان سومی را به دست بیاورند.
همچنین در اوزان 35، 53 کیلوگرم مصطفی ملاح نوکنده و محمدامین رضایی هر 2 مقام پنجمی و در وزن 59 کیلوگرم جواد حسن پور به مقام هشتمی در رشته آزاد بسنده کرد.
در کشتی فرنگی در اوزان 38 و 85 کیلوگرم محمدرضا قوچی و حسین میردارپاقلعه هر 2 به مقام پنجم رسیدند، اما در وزن 53 کیلوگرم حسین کوهساری در جایگاه نهم قرار گرفت.
براساس گزارش هیات کشتی گلستان به ایرنا، در رقابت های 'گراپلینگ' بخش مردان که روز پنجشنبه در تهران برگزار شد، در رشته با لباس در وزن 62 کیلوگرم، رضا حاجی زاده به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، اما در اوزان 77 و 84 کیلوگرم، سجاد مرادقلی و محمدرضا مقدم به ترتیب پنجم و ششم شدند.
در رقابت های بدون لباس نیز در وزن 100+ کیلوگرم سیدمحمد میرآئیز مدال نقره وعنوان دومی را کسب کرد و سیدعلی حسینی در وزن 66 کیلوگرم به مقام چهارم رسید.منبع:ایرنا

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار