فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری 18 متخلف چهارشنبه سوری در این استان خبر داد و گفت: در این پیوند 55 هزار و 300 عدد انواع مواد محترفه و آتش زا کشف و ضبط شد.

به گزارش کناره، سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متخلفین دستگیر شده در واقع توزیع کننده و استفاده کننده مواد محترقه غیرمجاز بودند.
وی تصریح کرد: تمامی دستگیر شدگان و اقلام کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی پیش از این نیز اعلام کرده بود که با هماهنگی مرجع قضایی و بر اساس تشخیص قاضی، افراد دستگیر شده در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند بود.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز پیش از این گفته بود که آتش بازی های نامتعارف چهارشنبه شب آخر سال به مصدومیت 38 نفر در این استان انجامید.
علی رضا کمال غریبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این مصدومان 37 نفر بصورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند ،اما یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید مطهری گنبد بستری است.
وی بیان کرد: 33 نفر از مصدومین آتش بازی آخر سال در گلستان مرد و 5 نفر زن بودند که مسن ترین آنان 34 سال و کم سن ترین دانش آموزی 8 ساله است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار