رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: خطرسازان چهارشنبه آخر سال در استان گلستان تا پس از تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.

به گزارش کناره به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست: به احترام شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو و همدردی با بازماندگان آنان، چهارشنبه‌سوری امسال، بیشتر احتیاط کنند.

وی افزود: هر چند دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه‌سازان چهارشنبه آخر سال، برخورد می‌کند اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر هم  سال نو را به کام خود و خانواده‌هایشان تلخ نکنند و هم  آتش‌نشانان فداکار را به دردسر نیاندازند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با خطرسازان چهارشنبه آخر سال  اتمام حجت هم کرد و گفت : افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقت در بازداشت بمانند و پس از تعطیلات به اتهامات‌شان رسیدگی شود.

هاشمیان از مردم خواست: فروشندگان مواد محترقه و آتش‌زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان به پدر و مادرها هم توصیه کرد: با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آن‌ها باشند.

وی با بیان این که خوشبختانه در سال‌های اخیر با فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته، مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده‌اند گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و هوشیاری جوانان و نوجوانان، نوروز  96 به کام هیچ خانواده‌ای، تلخ نشود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار