رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان گفت: سریال 13 قسمتی «بازگشت» که در راستای نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان ساخته شد از 16 بهمن جاری ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‎شود.

 به گزارش کناره، عبدالله عین‎علی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سریال 13 قسمتی «بازگشت» که در راستای نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان ساخته شد یک اثر فاخر و ماندگار است این سریال از 16 بهمن‌ماه جاری ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم پخش فیلم‎های دهه فجر در روستاها و بخش‎ها انجام می‎شود، تصریح کرد: فیلم‎های «یتیم‎خانه ایران»، «سیانور»، «ابوزینب» و «اروند» در دهه فجر به جز در گرگان و گنبدکاووس طی 10 روز در 27 مکان پخش می‎شود.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری برنامه‎های دفاع رزمی در دهه فجر خبر داد و افزود: صبحگاه اقتدار و عزت اسلامی در سراسر نواحی برگزار می‎شود فراخوانی گروهانی بیت‎المقدس و کوثر در راستای حفظ و انسجام آنها در دهه فجر انجام می‎شود این فراخوانی برای گردان بیت‎المقدس در 522 مرحله و برای گردان کوثر در 232 مرحله طی دهه فجر انجام شد.

عین‎علی در خصوص برنامه‎های شاخص ورزشی در دهه فجر گفت: مسابقات قهرمانی کشتی بسیج استان 21 بهمن در سالن شهید بیارجمندی ستاد برگزار می‎شود مسابقات جودو جوانان و نوجوانان بسیج به میزبانی گنبدکاووس انجام می‎گیرد پیاده‎روی خانوادگی و جشنواره هنرهای رزمی از دیگر برنامه‎های ورزشی در دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‎های علمی و پژوهشی در دهه فجر افزود: همایش فرهنگ پایداری ویژه اساتید دانشگاه، اردوی جهادی نخبگان بسیج در مناطق محروم، کرسی‎های آزاداندیشی و همایش فرهنگی اساتید دانشگاه‎ها در دهه فجر انجام می‎شود.

برنامه‎های سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار محوری «گفتمان انقلاب اسلامی زمینه‎ساز امنیت پایدار، تحقق اقتصاد مقاومتی» کلید خواهد خورد روزشمار ایام‎الله دهه فجر به شرح ذیل اعلام شد.

سه‎شنبه 12 بهمن «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری»

چهارشنبه 13 بهمن «انقلاب اسلامی، مردم‎سالاری دینی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت»

پنج‎شنبه 14 بهمن «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت»

جمعه 15 بهمن «انقلاب اسلامی، قرآن و رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی عج»

شنبه 16 بهمن «انقلاب اسلامی، منزلت زن تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی»

یکشنبه 17 بهمن «انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی»

دوشنبه 18 بهمن «انقلاب اسلامی، هویت دینی و ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی»

سه‎شنبه 19 بهمن «انقلاب اسلامی، انقلابی‎گری، آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی»

چهارشنبه 20 بهمن «انقلاب اسلامی، وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‎المللی»

پنج‎شنبه 21 بهمن «انقلاب اسلامی، الهام بخشی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن»

جمعه 22 بهمن «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار