ثبت نام اولین دوره تربیت مربی اقتصادمقاومتی در استان گلستان آغاز شد .

به گزارش کناره، این دوره آموزشی با عنوان دوره تربیت مربی اقتصاد مقاومتی درجه 3 بوده و دوره های تکمیلی درجه 2 و 1 متعاقبا و از بین پذیرفته شدگان این دوره برگزار خواهد شد.

"اقتصاد مقاومتی حلقه ی مفقوده ی اقتصاد کشور"
در چند سال اخیر و با شدت یافتن تحریم های یک جانبه و غیرانسانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و با هدف متوقف کردن برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران، واژه ی جدید «اقتصاد مقاومتی» به ادبیات اقتصادی کشور اضافه و به فراخور حال و روز اقتصاد کشورمان مورد بحث قرار گرفته است.این واژه اولین بار در دیدار کارآفرینان با مقام معظم رهبری در شهریور سال 1389 مطرح گردید. در همین دیدار، رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی» را معنا و مفهومی از کارآفرینی معرفی و برای نیاز اساسی کشور به کارآفرینی نیز دو دلیل «فشار اقتصادی دشمنان» و «آمادگی کشور برای جهش» را معرفی نمودند. برای مفهوم اقتصاد مقاومتی در همین مدت زمان کم، تعاریف متفاوتی ارائه شده که هر کدام از جنبه ای به این موضوع نگاه کرده اند. اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
در این دوره آموزشی برآنیم تا با ایجاد فضای آموزشی به اهمیت  این مسئله و تبدیل آن به گفتمان حاکم در بین مخاطبان و جامعه مبادرت ورزیم.درباره ی استاد :

حجت الله عبدالملکی در تاریخ چهار فروردین ۱۳۶۰ و در شهر ری متولد شده است. وی حافظ قرآن کریم و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با مرتبۀ استادیار در گروه اقتصاد اسلامی دانشکدۀ معارف اسلامی و اقتصاد است و نظریات زیادی در باب دستیابی به الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و رسیدن به آن از مسیر مقاومت دارد. از نظر عبدالملکی اقتصاد مقاومتی یکی از لوازم موفقیت در عرصه‌های اقتصادی جامعۀ ایرانی است تا بتوان با تکیه بر آن تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در کشور را با هدف رسیدن به پیشرفت و عدالت سامان‌دهی و مدیریت کرد. این استاد دانشگاه تا به حال بیش از ۲۰۰ سخنرانی در مجامع علمی کشور با موضوعات کاربردی اقتصاد مقاومتی داشته است. در ضمن دکتر عبدالملکی به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط است.

مدارک :
کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و اقتصاد (گرایش اقتصاد ریاضی)- دانشگاه امام صادق (علیه السلام) (سال ورود: ۱۳۷۸- دفاع از پایان نامه: مردادماه ۱۳۸۴) | نفر اول دوره
دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان (سال ورود: ۱۳۸۴- فراغت از تحصیل: دی ماه ۱۳۸۸)/گرایش‌ها: اقتصاد شهری و منطقه‌ای- اقتصاد اسلامی | نفر اول دوره
پایان‌نامه :
کارشناسی ارشد: تحلیل کاربردی نظریه‌های جانمایی صنعتی و مکان‌یابی بهینه واحدهای تولیدی شرکت صنایع شیر ایران
دکتری: تحلیل تأثیر سیاست‌های کلان اقتصادی در رشد بخشی-منطقه‌ای در ایران
شرایط دوره :
این دوره آموزشی در شهر گرگان برگزار می گردد.
این دوره آموزشی با عنوان دوره تربیت مربی اقتصاد مقاومتی درجه 3 بوده و دوره های تکمیلی درجه 2 و 1 متعاقبا و از بین پذیرفته شدگان این دوره برگزار خواهد شد.
در این دوره آموزشی، کتاب اقتصاد مقاومتی تألیف دکتر عبدالملکی توسط مؤلف تدریس خواهد شد.
هزینه کتاب از شرکت کنندگان دریافت خواهد شد.
در پایان این دوره آزمونی برگزار خواهد شد که ملاک قبول و یا رد شدن افراد می باشد.
طول مدت دوره 1 روز می باشد.
 
امتیازات دوره :
گواهینامه آموزشی معتبر به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، ارائه خواهد شد.

اطلاع رسانی دوره :
اطلاع رسانی از طریق سایت www.mabaniyedin.ir  صورت خواهد گرفت.
شماره همراه 4747-171-0939 جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سئوالات احتمالی فعال می باشد.
محل برگزاری دوره : متعاقبا اعلام می گردد.

 
photo 2017 01 15 16 39 35
/گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار