پست اینستاگرامی عبدالرضا چراغعلی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در آستانه انتخابات، و کامنت های وارد به این پست، از یک تحریک فمنیستی جامعه حکایت دارد.

به گزارش کناره به نقل از پاسرو، تشدید افکار فمنیستی به منظور جلب آرای زنان و تفسیر وارونه از احترام به زن، بی تردید باعث چند پارگی اجتماعی و آسیب به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی می شود که این دو بیش از هر چیز باید مورد توجه یک مسئول دولتی داعیه دار امور اجتماعی و فرهنگی باشد.

در این اوضاع که رسانه های خارجی برای چند پاره شدن جامعه از هیچ تلاشی اعم از تحریک قومی مذهبی، تحریک گرایشات سیاسی و تحریک اقتصادی و فمنیستی مضایقه نمی کنند خیلی عجیب است که شخصیتی دولتی در داخل نیز بر این تلاش وارونه دشمن دامن بزند!

مدت مدیدی است که رسانه های معاند با جملاتی نظیر اینکه در ایران مردسالاری است و یا طرح این پرسش ها که چرا دیه مرد بیشتر از زن است و یا چرا زن باید حجاب در این شرایط طرح شبهاتی نظیر همین دو برابر بودن دیه مرد نسبت به زن کافیست تا بدون توجه به فلسفه این حکم، احساسات زنان جریحه دار شود، کسی نمی گوید مرد در فرهنگ ایرانی-اسلامی نان آور است و دو برابر بودن دیه او به درد زنی می خورد که بازمانده است، حال آنکه مادیات برای سفر کرده به دیار باقی فایده ای ندارد!

بی شک تمام احکام اسلامی (به شرط عبد بودن بنده) تفسیر متقن و منطقی دارند، عجیب است که عبدالرضا چراغعلی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گستان! به عنوان کارمند یک دولت اسلامی به این اصل توجه نمی کند و در صفحه اجتماعی اینستاگرام نسبت به حکم مدیریت امامزاده عبدالله مبنی بر عدم چاپ عکس زن روی سنگ قبر، موضعی می گیرد که جامعه را تحریک فمنیستی می کند.

تصویر پست اشتراکی چراغعلی و نظرات وارده را در زیر مشاهده می کنید:

cheragh 2

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار