بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان تقی ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برکنار و دکتر عبدالرضا فاضل جای وی را گرفت .

 به گزارش کناره ؛ مدتها بود که زمزمه جابجایی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به گوش می رسید اما دقایقی پیش اعلام شد که ابلاغ حکم ریاست عبدالرضا فاضل انجام شده و رونوشتی از آن نیز به استان گلستان ارسال شده است .

در ابلاغ وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که در قم به سر می برد از زحمات دکتر تقی ریاحی طی تصدی ریاست این دانشگاه در سالهای گذشته تشکر به عمل امده است .

دکتر عبدالرضا فاضل متخصص جراح عمومی و فوق تخصص غدد سرطانی و بومی استان گلستان می باشد .

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دكتر عبدالرضا فاضل را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني گلستان منصوب کرد.

 متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقاي دكتر عبدالرضا فاضل

استادیار محترم دانشگاه 

با سلام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني گلستان منصوب ميشويد.

از جنابعالي انتظار دارم با استفاده از توان تخصصي و كارشناسي اعضاي هيأت علمي و كاركنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفيت منابع بالقوه ساير بخشهاي حوزه مأموريت خود اقدامات زير را انجام دهيد:

1-  تأمين، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ويژه محرومين و نيازمندان

2-  ارتقاء برنامههاي جاري حوزه هاي بهداشتي، درماني، آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و دانشجويي

3-  صيانت از منابع انساني، فيزيكي و مالي

4-  عملياتي نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت يازدهم

5-  توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموريت خود

6-  توجه به امر اعتدال، توانمندي و شايسته سالاري در انتصابات و تكريم اعضاي هيأت علمي و كاركنان حوزه سلامت

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق و سرافراز باشيد.

دكتر سیدحسن هاشمی

وزیـر

همچنین دکتر هاشمی در نامه ای از خدمات و تلاشهای دکتر ریاحی در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: 

برادر گرامي جناب آقای دکتر تقی ریاحی با سلام و احترام؛خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا می فرماید.

لذا بدين وسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدي مسئوليت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گلستان صمیمانه تشکر و قدردانی مي نمایم.

اميد است همواره به عنوان يكي از نيروهاي ارزشمند در نظام سلامت موفق و پيروز باشيد.

 دكتر سيدحسن هاشمي

وزیر

 

منبع:گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار