مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز دومین دوره مسابقات لیگ فوتبال کارکنان دستگاه های اجرایی استان در بهمن ماه خبر داد.

 به گزارش کناره،  بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری دومین دوره لیگ فوتبال کارکنان ادارات استان گلستان اظهار کرد: مکاتبه اولیه به تمام ادارات استان انجام شده و تاکنون ۱۴ اداره اعلام آمادگی کرده اند.

طیبی افزود: به محض آنکه ثبت نام ادارات به تعداد مورد نظر رسید جدول نهایی می شود و سپس جلسات هماهنگی و قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی درباره تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره بیان کرد: هدف اصلی ما استقبال ادارات است و محدودیتی در این زمینه نداریم و هرچه تعداد ادارات بیشتری شرکت کنند به هدف خود نزدیک تر می شویم.

وی خاطرنشان کرد: روال امسال مشابه سال گذشته است با این تفاوت که تلاش می کنیم مشکلات و معایب را به حداقل برسانیم.مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره حضور تیم رسانه ورزش برای دومین سال گفت: حق مسلم خبرنگاران ورزشی است که در این مسابقات شرکت کنند زیرا خدمات گسترده ای به ورزش ارائه می کنند.

طیبی درباره زمان آغاز این مسابقات اظهار کرد: احتمالاً در ایام دهه فجر امسال مسابقات را آغاز خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، نخستین دوره مسابقات لیگ فوتبال کارکنان مرد ادارات استان گلستان سال ۹۵ - ۹۴ با شرکت ۲۲ تیم برگزار شد و در پایان تیم های «شهرداری گرگان»، «اداره کل زندان ها» و «رسانه ورزش» استان اول تا سوم شدند.

منبع:گلستان ما

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار