کریمی  معاون امور جوانان هلال احمر گلستان از برگزاری مانور سراسري زلزله و ايمني با شعار " مدرسه ايمن جامعه تاب آور " همزمان با سراسر كشور در گلستان خبر داد.

به گزارش کناره  ،عاطفه كريمي سرپرست معاونت امور جوانان جمعيت هلال احمر گلستان در گفت وگو با خبرنگار کناره با اعلام اين خبر اظهار داشت : مانور سراسري زلزله و ايمني در مدارس همچون سنوات گذشته با رويكرد ضرورت ارتقا آمادگي و مقابله با زلزله در مدرسه و محله هاي مجاور مدارس ايمن در دستور كار قرار هلال احمر گلستان قرار گرفته است.
کریمی با اشاره به پایلوت قرار دادن یکی از مدارس گرگان برای این برنامه گفت : بنا برتصميمات اتخاذ شده در كميته استاني ، مقرر گرديد كه پايلوت استاني اين مانور در دبيرستان دخترانه تربيت گرگان با مشاركت دانش آموزان آموزش ديده و همكاري دستگاه هاي مرتبط، صورت پذيرد كه هم اكنون دانش آموزان در تيم هاي عملياتي در نظر گرفته شده تحت آموزش مربيان باتجربه  در حال تمرين هستند.
وي  در ادامه افزود: شعب جمعيت هلال احمر سراسر استان گلستان نيز با همكاري نهادهاي مرتبط در مدارس استان اين مانور را با مشاركت دانش آموزان آموزش ديده انجام خواهند داد.
كريمي تصریح کرد: تلاش خواهيم كرد در راستاي تحكيم و يكسان سازي آموزش ها با مشاركت دانش آموران، اين مانور در مدارسي انجام گيرد كه دانش آموزان اعضاي تيم هاي دادرس(دانش آموز آماده در روزهاي سخت) در آن حضور دارند.
سرپرست معاونت امور جوانان در پايان گفت: آنچه كه در اين مانور ها بايد محقق شود آموزش ها در جهت آمادگي اوليه و ضروري در برخورد با زلزله براي دانش آموزان و خانواده هاست.
گفتني است كه  هجدهمين مانور سراسري زلزله و ايمني در مدارس با شعار مدرسه ايمن جامعه تاب آور؛ ١٥ ماه جاري همزمان در مدارس منتخب سراسر استان با مشاركت دانش آموزان انجام خواهد شد.

manovr8273423 1

manovr8273423 1

manovr8273423 1

manovr8273423 1

manovr8273423 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار