مدیر عامل شرکت گاز گلستان از انتقال سه میلیون متر مکعب گاز به استان همسایه خبر داد و گفت : بیشتر از مصرف استان به مازندران گاز صادر کردیم .

 به گزارش کناره ، در حالی که بارش مداوم سه روزه برف در استان گلستان آن هم در هفته ابتدایی آذرماه همچنان همگان را متعجب کرده ، اما مدیریت این فضا نیز کار آسانی نبوده و باید به مدیرانی که در موج گسترده سرما توانستند این بحران را پشت سر بگذارند تبریک گفت .

از استانداری و مدیریت بحران استان که نهادهای سیاستگزار هستند بگذریم ، شرکت گاز استان توانست در این بحران عظیم نمره قبولی بگیرد ، و این مرهون زحمات مدیری باتجربه در عرصه نفت و گاز کشور یعنی صفرعلی جمال لیوانی است .

او توانست تجربه 30 ساله خود را در این صنعت بکار بگیرد و با تمهیدات مناسب نظیر قطع گاز صنایع و برخی جایگاه های سوخت و تعطیلی سازمانها و نهادها کمک شایانی به ذخیره گاز استان بکند .

در این مدت گاز استان قطع نشد که هیچ ، توانستیم سه میلیون متر مکعب یعنی بیش از نیاز مصرف استان به مازندران گاز صادر کنیم  ، مازندرانی که بدجور در بحران برف و سرمای سوزان گیر کرده بود و مردم در شهرهایی چون آمل واقعا مشکل داشتند و اگر نبود کمک شرکت گاز گلستان بحران های بدی را در این استان همسایه شاهد بودیم .

اما یکی دیگر از مدیرانی که در این چند روز واقعا زحمت کشید و در میدان بود مهندس میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان بود که بارها شخصا از خوش ییلاق برای رسانه ها خبر و گزارش ارسال می کرد .

صحنه ای که وی دست یک راهدار را می بوسد برای همیشه در تاریخ مدیریت خدمتگزار استان گلستان ماندنی شد و می تواند الگویی مناسب و جهادی برای سایر مدیران باشد .

اما استاندار گلستان امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان گلستان در آزادشهر از نحوه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گلستان به کشور گلایه کرد .

گلایه استاندار به این خاطر است که علیرغم فعالیتهای مناسب در سطح استان، اما کشور از این موضوع بی اطلاع است در حالی که ما توانستیم مازندران در بحران را نجات دهیم .

حسن صادقلو اظهار کرد : حتی در بحث کمک های استان گلستان به استان مازندران که تیم های امدادی برق به این استان اعزام شدند و یا در بحث گاز رسانی از محل صرفه جویی گلستانی ها حجم قابل توجهی گاز به این استان داده شد، این موارد نیز از سوی رسانه ها درسطح ملی، مورد کم توجهی قرار گرفت.

صادقلو اضافه کرد: حتی مدیران استان مازندران و یامدیران ستادی مدیریت بحران کشور نیز به این کمک ها اشاره ای نکردند و به نظر می رسد در این مقوله نسبت به استان گلستان که برودت دمای آن بیش از مازندران بود، کم لطفی و استان مظلوم واقع شد.

وی تصریح کرد: خدمات خوب مدیران استان گلستان درشرایط اضطرای چند روز گذشته مورد توجه مقامات کشور ازجمله معاون اول رئیس جمهوری و وزیر کشور قرا گرفته و از اقدامات مدیران استان تشکر کردند.

استاندار گلستان یادآور شد: با این حال بیشتر اطلاع رسانی رسانه های گروهی که باید از آنان نیز تشکر شود، درسطح استانی باقی ماند ضمن اینکه مدیران باید در اطلاع رسانی ها در شرایط اضطرای یا بحرانی به صورت متمرکز از طریق مدیریت بحران استان اقدام نمایند.

سازمان هواشناسی نیز اعلام کرد از فردا هوا رفته رفته گرم می شود و استان در شرایط آب و هوایی پایدار و مساعدی قرار می گیرد .

منبع:گلستان ما

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار