"علیرضا گالش"، قارنلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام از خداحافظی خود از صدا و سیمای مرکز گلستان خبرداد.

 

به گزارش کناره ، "قارنلی" در صفحه اینستاگرامش نوشت: خداحافظی من از صدا و سیما جایی که ارزش هنرمند به پشت در موندنه نرفتن بهتره  ما نمیخوایم دسته گل براما جلو دربگیرن ولی همیشه نیم ساعت وایستی جلو درمعلوم نیست واسه چی خب نمیخواید بخدا اصرار نیست جلو دوربین رفتن خدا شاهده رایگان میرم هرشب واسه مردم اجرا میکنم تا دله عده ای شاد بشه وقتی نمیخوان خب نمیرم جا داره از داریوش بنی عقیل عزیز محمد کرد مصطفی  وحید حسین زاده  علیرضا پیشکار مجتبی محمدی بهمن گلی راد یزدان خاندوز و ریس محترم سازمان صدا و سیما که بهم فرصت شادکردن مردمو دادن تا الان تشکر کنم((امیدوارم نرفتنم دلیل بر این نباشه باز پشتم بگن ممنوع تصویر شده چرا که متاسفانه کسانی هستن که خوششون نیاد از من و پشتم حرفا باشه دوستتون دارم.

photo 2016-11-14 09-30-36

قارنلی کیست؟

"علیرضا گالش" با نام هنری «قارنلی» متولد۱۸ مهر۱۳۶۴ یکی از هنرمندان شاخص عرصه تقلید صدا و شومن استان گلستان و کشور است که اجراهای طنز او در جای جای کشور طرفداران زیادی دارد .

او در سن ۱۴ سالگی  اولین اجرای خود را به نمایش گذاشت و در صحنه شدیداّ مورد استقبال مخاطبین خود قرار گرفت.این اتفاق انگیزه کافی برای ادامه این رشته هنری را در او ایجاد کرد.

قارنلی ساکن شهرستان کردکوی است؛وی در سال ۱۳۷۸ شروع به کار هنر در عرصه طنز کرده و الان در راستای تقلید صدا و شومنی مشغول می باشد.

این هنرمند گلستانی در مجموعه های «قارنلی به مدرسه می رود»، «پاسرو»، «میعاد شبانه»، «ماجراهای قارنلی و قارتلی» و برنامه زنده «شونشینی»... هنرنمایی کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار