دانش آموز قرآنی مدرسه «رجایی» مورد ضرب و شتم معلم ورزش خود قرار گرفت.

به گزارش کناره به نقل از مینوخبر، ظاهرا قرار نیست خشونت در مدارس گلستان تمام شود. همین 10 روز پیش بود که پنج دانش آموز کلاله ای مورد ضرب و شتم یکی از معلمان مدرسه خود قرار گرفتند.

این بار اما در مینودشت، در مدرسه شهید «رجایی» و در زنگ ورزش دانش آموز کلاس چهارم این مدرسه به بهانه واهی _ خارج شدن از صف برای این که طناب به هم کلاسی جلویی برخورد نکند _  از معلم ورزش خود سیلی ای خورد که خانواده اش او را به بیمارستان بردند.

البته آقای «ب» تنها به همین سیلی اکتفا نکرده بود و سه پس گردنی دیگر هم به دانش آموز نخبه قرآنی کلاسش در حضور سایر دانش اموزان می زند و لحظات دلهره آوری را به وجود می آورد.

گویا شدت ضربه به حدی بوده است که با وجود گذشت 24 ساعت از این حادثه کماکان این دانش آموز احساس درد می کند و از نظر روحی شرایط مناسبی ندارد .

به نظر می رسد آثار چنین برخورد تحقیر کننده و نسنجیده ی این دبیر ورزش از ذهن و روان دانش آموزانی که شاهد این ماجرا بوده اند ، بزودی پاک نشود .

همچنین بروز برخوردهای کوچه بازاری از افرادی که چهره های « فرهنگی » جامعه هستند به سادگی پذیرفتنی نیست و اگر با امثال «ب» ها برخورد نشود نقطه تاریکی در پرونده خانواده بزرگ فرهنگیان باقی خواهند گذاشت .

افکار عمومی خصوصا مردم شهرستان مینودشت منتظر برخورد قاطع مسئولان امر با این قبیل رفتارهای نادرست هستند.

** عکس تیتر تزئینی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار