فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۹ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو طی یک عملیات پلیسی در کردکوی خبر داد.

به گزارش کناره به نقل از رادکانا، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در کردکوی، دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی شهرستان کردکوی با تلاشهای مجدانه پس از انجام مدت‌ها تحقیقات میدانی پلیسی و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توانستند یکی از سارقینی که به همراه همسر خود که متعلق به یکی از شهرستانهای استان مجاور هستند و در شهرستان کردکوی سکونت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: در پی دستگیری متهم به همراه همسرش در منزلی که اجاره کرده بودند مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان ساخت: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهم به 29 فقره سرقت از منازل شهروندان و قطعات خودروها در شهرستان کردکوی اعتراف کرد که همه اموال توسط مالباختگان شناسایی شد و به آنان بازگردانده شد.

سرهنگ علی فر ابراز داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در خاتمه تأکید کرد: از مردم انتظار داریم در حفظ و نگهداری اموالشان بیشتر دقت کنند زیرا سهم زیادی از سرقت که حادث می شود بستگی به نگهداری خود مردم دارد که نیاز است مردم عزیزمان در حفظ و نگهداری اموالشان توجه ویژه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار