فرمانده سپاه شهرستان کردکوی از برگزاری یادواره بزرگ شهدای مدافع حرم شمال کشور در روستای یساقی شهرستان کردکوی خبرداد.

به گزارش کناره، سرهنگ سید روح الله ابطحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خود گذشتگی آنان و مجموعه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است، که درس آزادی و آزادگی را با تآسی از اسلام ناب محمدی (ص) و هدایت های امام خمینی (ره) برای جهانیان تکرار نمودند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان رشادت های شهدا، رزمندگان و ایثارگران باشیم، گفت: حماسه ای که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند در تاریخ کشور بی نظیر است و همه دنیا به این امر واقف هستند که ایران کشوری است که ایثارگری را به معنای واقعی جاری و ساری کرده است.

یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور در روستای یساقی برگزار می شود

سرهنگ ابطحی از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور در روستای یساقی خبرداد و گفت: روستای یساقی شهرستان کردکوی در تاریخ 13/7/95 میزبان یکی از بزرگترین یادواره های شهدای کشور می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی افزود: سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی بااشاره به اینکه یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور از برنامه های الویت دار و محوری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان است، اظهار داشت: در این مراسم میزبان عزیزانی از استانهای مازندران و گیلان نیز خواهیم بود.

این مقام نظامی در پایان این گفتگو ضمن دعوت از بسیجیان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان کردکوی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و نیز شرکت در این برنامه ها، تصریح کرد: آشنایی نسل سوم انقلاب با دوران دفاع مقدس باعث شناخت بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان می گردد./رادکانا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار