سرهنگ کریمی اول گفت :  تجربه جنگ تحمیلی این را به ما یاد داده است که باید قوی بود  بایستی با همه ی توان  و با همه ی داشته ها  از ایران اسلامی و از انقلاب اسلامی دفاع کرد

 به گزارش کناره ، سرهنگ حسین کریمی اول  جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان در مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای نظامی غرب گلستان در شهرستان بندرگز اظهار داشت: امام شهداء ،4000 شهید استان گلستان و همه ی کسانی که در راه دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام ، جان خود را فدا کردند و ما در بستر امنیت و آرامشی که به واسطه آن خون های پاک تحت رهبری مقتدرانه امام خامنه ای عزیز در شرایطی که  سراسر جهان را و به ویژه غرب آسیا را تلاتم طوفانهای فتنه فرا گرفته است در ایران اسلامی در امنیت و آرامش زندگی می کنیم.

 جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس  گفت : هر چه امروز داریم به برکت ایثارگری خانواده معظم شهداء و ایثارگران و رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس است ،

 اهداف دشمنان در حمایت از عراق برای حمله به ایران 

اول هدفی که دشمنان به دنبال ان بودن و صدام را به عنوان نوک پیکان برای این هدف انتخاب کردند جلوگیری از استراتژی صدور انقلاب اسلامی بود ، لذا این اسلام و این تفکر اگر به دنیا صادر بشود قطعا در مقابل زیاده خواهی های نظام سلطه ایستادگی می کند.

آمریکا و صهیونیسم بین الملل بلا فاصله متوجه شدند که باید جلوی این صدا را بگیرند، زیرا اگه این پیام و این اندیشه نه تنها در خاورمیانه و غرب آسیا بلکه در کل دنیا اگر نفوذ بکند در مقابل جهان خواری و سلطه آمریکا ملتها ایستادگی می کنند چه مسلمان باشد چه غیرمسلمان . لذا بر اساس همین راهبرد بلافاصله بعد از پیروزی آن همه جنایت ها و آن همه اقدامات را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که باید مستقیما با ایران وارد جنگ بشوند و از طریق جنگ نظامی انقلاب اسلامی را از بین ببرند .

نکته ی دومی که  در این عرصه  مطرح است جلوگیری از تشکیل قدرتی  به نام اسلام  با محوریت ایران بود  لذا  بر همین اساس  همه توانمندی هایشان را روی  هم گذاشتند  تا اینکه بتوانند این نهال نو پای انقلاب اسلامی را از بین ببرند .

دشمنان در 8 سال دفاع مقدس ایران این همه خسارت به ما وارد کردند، اما نتوانستند به آن اهدافی که طراحی کرده بودند برسند حتی یکی از مواردی که صدام در آن تحقیر تاریخی خودش عنوان کرده بود بحث اروندرود بود ، چون شما می دانید در قرارداد 1975 الجزایر این قرار داد را دقیقا خود صدام امضا کرده بود و خط تالوک به عنوان مرز آبی ایران  و عراق در بستر اروندرود خودشون امضا کرده بود  اما  بعد از اینکه حسن البکر  جابه جا شد و ایشان رئیس جمهور عراق شد برای قدرت نمایی همان قراردادی که خودش امضا کرده بود در جلوی تلویزیون در 4 روز قبل از جنگ پاره کرد و این قرار داد را نپذیرفت اما آیا صدام به اهدافش رسید ؟ آیا به آن طراحی هایی که دشمن (آمریکایی ها ، صهیونیسم ها ، مرتجعین عرب و همه ی کشور هایی که از او پشتیبانی کردند ) رسید ؟ اندیشه صدام کجاست ؟  آرمان های صدام  کجاست ؟

کدام جامعه عاقل در این جهان پر از  گرگ درنده نظریه فاقد داشتن نیروی نظامی را مطرح می کنند!

سرهنگ کریمی اول افزود : تجربه جنگ تحمیلی به ما یاد داد که باید قوی بود ، بایستی با همه ی توان  و با همه ی داشته ها  از ایران اسلامی و از انقلاب اسلامی دفاع کرد متعجبیم از کسانی که نظریاتی را در جامعه مطرح و عنوان می کنند  که فلان کشور بعد از جنگ جهانی ارتش ندارند و کاری هم انجام نشده ، نه!

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری در  دیدار با فرماندهان سپاه فرموده اند؛ اگر ژاپن ارتش ندارد نه به دلیل اینکه خودش نمیخواهد، آنها شکست خورده جنگ جهانی دوم هستند و آمریکایی ها به آنها اجازه ندادند که ارتشی داشته باشند نباید تفسیر غلط بشود نبایستی برداشت های غلطی بشود، کدام کشور و کدام جامعه عاقل در این جهانی که گرگ های درنده منتظرند تا همه ملت های مظلوم را بدرند نظریه فاقد داشتن نیروی نظامی را مطرح می کنند واقعا جای تعجب است! ، ما  در این هفته دفاع مقدس با آرمان های امام (ره) و با خون شهداء پیمان می بندیم بر اساس آیات شریفه ای که بر سینه ما پاسداران است، این فرمانی است از جانب خدا و فرمان قرآن است ، هر چه در توان داریم  برای مقابله با دشمنان ، برای ترساندن دشمنان و برای بازدارندگی دشمنان محیا می کنیم و از هیچ دولت و از هیچ کس اجازه نمیگیریم برای اینکه تجربه جنگ تحمیلی به ما این را آموخته است که باید قوی بود و با تمام توان و داشته ها از ایران اسلامی و انقلاب دفاع کرد .

سرهنگ کریمی اول تصریح کرد:  ساگر سایه جنگ از سر کشورما برداشته شده به دلیل آمادگی،توانمندی جوانان آماده شهادت و فرمان پذیری از ولایت فقیه است لذا آمادگی های جوانان کشور برایمان،توکل بر خدا و روحیه معنوی همراه است و تاکنون دشمن جرات نگاه کردن چپ به مرزهای جغرافیایی ما را نداشته و ندارد.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به بیانات رهبری  یادآور شد:اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان می کند از آینده کشور نگران نیستم و فردای ایران را بهتر از امروز و حال می داند به این علت است که ایمان جوانان این مرزوبوم بر گرفته از توکل به منبع لایزال الهی است.

 ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار