رسم اشتباه استفاده از تفنگ در مراسم عروسی، در روستای سیدمیران گرگان حادثه ای تلخ رقم زد.

 به گزارش کناره به نقل از پاسرو؛ رسم اشتباه استفاده از تفنگ برای تیرهای هوایی در برخی روستاهای استان این بار حادثه ساز شد.

بر اثر این رسم غیرموجه که چندی است در مراسم های برخی روستاهای استان قوت گرفته، یک عروسی در روستای سیدمیران گرگان حادثه تلخی را تجربه کرد، بر اساس گزارشی که از اهالی این روستا رسیده در یک مراسم عروسی که در همین هفته در روستا برگزار شده بود چند نفر در اثر اصابت این گلوله ها زخمی شده اند.

وخیم ترین وضعیت گزارش شده وضعیت «طه نوچمنی» پسر بچه 9 ساله ای است که دو گلوله ساچمه ای به سر وی برخورد کرده و وی هم اکنون در حالت کما در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان به سر می برد.

طبق اظهارات خاله این کودک، مادر طه به علت باردار بودن از حال پسر خود اطلاعی ندارد و این موضوع پدربزرگ و دیگر بستگان کودک را نگران کرده است.

بر اساس این گزارش نیروی انتظامی به موضوع ورود کرده است ولی مشخص نیست کدام یک از تفنگداران مراسم این شلیک را کرده اند و خانواده طه نمی دانند باید از چه کسی شکایت کنند البته طبق اظهارات مهمانان گویا تفنگداران این مراسم حالت طبیعی نیز نداشته اند و همین مسئله این حادثه تلخ را رقم زد.

دکتر جهانشاهی و دکتر زمانی پزشکان این پسربچه هستند و ضمن دادن امیدواری به خانواده این خردسال هر پیشامد دیگری را محتمل دانستند و در حال حاضر خانواده نگران این کودک در حال دعا کردن برای نجات جان فرزند خویش هستند.

گفتنی است طه تنها قربانی این رسم اشتباه نبوده و چند نفر دیگر نیز دچار جراحات مختصری شده اند که برخی مرخص و برخی نیز هنوز در بیمارستان 5 آذر گرگان بستری هستند.

امید آن می رود این حادثه تلخ (که ان شاالله به فضل الهی تلخ تر نشود) مایه عبرتی شود تا برای همیشه از برخی رسم و رسومات اشتباه خداحافظی کنیم تا زندگی شیرین کسی را قربانی یک تعصب و یا تمایل غیرموجه نکنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار