رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان گفت:متولیان فرهنگی ما هم عمدتاً از کنار این مناسبت آهسته عبور کردند تا مبادا مزاحمتی برای کسانی که در خواب غفلتند و یا خود را به خواب زده اند ایجاد شود !

 به گزارش کناره،  حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان در خصوص هفته حجاب و عفاف گفت : در ایام پایانی هفته عفاف و حجاب قرار داریم، به گمانم کمتر کسی در جامعه ما از چنین مناسبتی با خبر شده باشد.

 طاهری افزود:  متولیان فرهنگی ما هم عمدتاً از کنار این مناسبت آهسته عبور کردند تا مبادا مزاحمتی برای کسانی که در خواب غفلتند و یا خود را به خواب زده اند ایجاد شود و آرامش آنها در خواب به هم بخورد !

وی تصریح کرد : واقعاً اگر مقوله حجاب و عفاف در جامعه ما یک ارزش اصیل دینی و ملی است پس جایگاه نهادهای گوناگون دولتی و غیر دولتی به ویژه نهادهای فرهنگی در قبال احیای این ارزش چیست؟

مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان گلستان ادامه داد: هنگامی که سخن از ورود نیروی انتظامی و برخورد قاطعانه قضایی با مظاهر بی عفتی می شود، برخی متولیان فرهنگی فریادشان به آسمان می رسد که چرا در مقولات فرهنگی از قوه قهریه و  برخوردهای سلبی استفاده می شود و با این مغلطه کاری ها مانع از برخورد مناسب با عوامل فساد انگیز جامعه می شوند.

حجت الاسلام طاهری اذعان کرد: حال باید از آنان پرسید : شما حضرات دایه های مهربان تر از مادر که خود را دلسوز جامعه می دانید و - العياذ بالله - از خدا و پیغمبر هم مهربان تر شده اید، بفرمایید که تا به حال در امر فرهنگ سازی برای مقوله مهم عفاف و حجاب چه کرده اید و آیا از روشهای آموزشی، هنری و به قول خودتان ایجابی، برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بهره گرفته اید؟!

وی اضافه کرد : کافی است که یک گشت و گذار مختصری در خیابانهای شهر دارالمؤمنین گرگان داشته باشیم و ببینیم در این هفته آیا کمترین تبلیغات صوری برای این موضوع که دغدغه شهیدان ما بوده است مشاهده می شود یا خیر؟!

طاهری از برخی رسانه‌های ارزشی و فعالان مردمی که در حد بضاعت خود در این زمینه فعالیت داشتند تشکر کرد و گفت :امیدوارم که روز قیامت بتوانیم پاسخگوی شهدا باشیم./گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار