مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:  ۱۱ اثر نمایشی هنرمندان جوان گلستانی به مرحله بازبینی پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان راه یافت.

به گزارش کناره به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: از ٢٣ نمایش که برای بازخوانی متون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، ١١ نمایش به مرحله بازبینی راه یافته است.

وی نمایش «کیوکیو بنگ بنگ» به نویسندگی لطیفه رضوی زاده و کارگردانی ریحانه رمرودی از شهرستان کلاله و نمایش «روزمرگی زنده» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی صفری از آزادشهر از آثارهای رسیده به جشنواره به شمار می رود.

حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: نمایش «یک تشریفات ساده» به نویسندگی و کارگردانی احسان یارمحمدی، نمایش «هیس» به نویسندگی و کارگردانی محمدشکری از علی آباد از دیگر آثار جشنواره است.

وی به نمایش «وقتی باران گریه می کند» به نویسندگی مرتضی ملک محمودی و کارگردانی پویان سهرابی اشاره کرد و گفت: نمایش «آخرین قرار» به نویسندگی رضا پورتراب زاده وکارگردانی مهدی زنگانه از گرگان نیز به مرحله بازبینی جشنواره راه یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: نمایش «بخت آزمایی باشکوه» به نویسندگی صالح خواجه و کارگردانی جعفر نظری، نمایش «خاطراتی که باید می نوشتم» به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی امید ابراهیمی و نمایش «اتاق زندگی» به نویسندگی و کارگردانی علی ملک از گرگان از دیگر آثار رسیده به جشنواره است.

وی از نمایش «ملاقات» به نویسندگی امیرحسین صیدآبادی و کارگردانی فرهنگ عمرانی و نمایش «هیچستان» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه نصیری از بندرگز را از آثار راه یافته به مرحله باز بینی جشنواره یاد کرد.

به گفته حجت الاسلام فضیلت، حسن رستمانی، بابک تهرانی و رضا شیبانی از داوران پانزدهمین جشنواره تئاترامیدهای جوان استان به شمار می روند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان استان سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار