طرح گسترش ورزش در محله های پر خطر در راستای ستاد پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی در محله های مختلف این شهر درحال اجرا می باشد.

 به گزارش کناره ، فرهاد رسولی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح گسترش ورزش در محله های پر خطر در این شهرستان اظهار داشت: توجه به اینکه یکی از اهداف ورزش و جوانان ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه است، این طرح به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات و آشنایی آنان با ورزش و تندرستی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: وقت رایگان سالن های ورزشی، اهداء وسایل مختلف ورزشی، از ابزارهای تشویقی طرح گسترش ورزش در محله های پر خطر می باشد.

رسولی همچنین تصریح کرد: در آینده نیز مسابقات والیبال بین محله ای در کردکوی برگزار خواهیم کرد تا نشاط و شادابی را به خوبی به تمامی محله های این شهر هدیه کنیم.

رئیس ورزش و جوانان کردکوی با اشاره به اینکه طرح گسترش ورزش در محله های پر خطر در دیگر محله های کردکوی هم اجرا خواهد شد، افزود: محله لاله باغ و محله ولاغوز در آینده ای نزدیک میزبان اجرای طرح گسترش ورزش در محله های پر خطر خواهند بود.

وی در خاتمه ابراز داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی با بضاعت کم وارد این طرح شد و معتقدیم نجات یک فرد مساوی با نجات یک جامعه است و انشااله که گام موثری در راستای برقراری سلامت و تندرستی در تمامی محله های این شهر باشد.

گفتنی است، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی در راستای اجرای این طرح به محله حجت آباد شهر کردکوی رفته توپ والیبال به جوانان و نوجوانان این محله اهداء کردند.

IMG_8470

IMG_8471

IMG_8474

IMG_8475

IMG_8489

IMG_8491

IMG_8497

IMG_8500

IMG_8509

IMG_8512

IMG_8517

IMG_8520

IMG_8527

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار