یک فعال سیاسی استان تغییر فرماندار گرگان را بزرگترین اشتباه خواند و گفت : این نوع رفتار با یک فرد انقلابی ، ارزشی و فرمانده و  رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس خوب نبود .

 به گزارش کناره ، مهندس محمد مهدی ایرجی از شخصیت های مطرح و چهره های سیاسی استان گلستان  در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص تغییر فرماندار گرگان گفت : با توجه به شرایط حساس انتخابات مرحله دوم مجلس دهم در گرگان و آق قلا این جابجایی متاسفانه ذهنیت هایی را به جامعه القا می کند .

ایرجی افزود: آقایان با این کار بزرگترین اشتباه را انجام دادند ضمن اینکه بنده برای آقای دکتر حسینی احترام زیادی قائل هستم .

وی با اشاره به دکتر یحیی خاکی اضافه کرد: این جابجایی و این نوع رفتار با یک فرد انقلابی ، ارزشی و فرمانده و  رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس خوب نبود و می توانستیم تا پایان انتخابات مرحله دوم صبر کنیم .

شهردار سابق گرگان یادآور شد: این تغییر در آستانه دور دوم به نفع جریان اعتدال نبوده هر چند ما برای سیدعباس حسینی آرزوی موفقیت می کنیم .

ایرجی در خصوص تحقق شعار سال اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی با خودکفایی محقق می شود و ما باید برای خودکفا شدن به سمت تولید برویم و اگر بتوانیم روی پای خودمان بایستیم قطعا به فرامین مقام معظم رهبری عمل کرده ایم .

منبع:گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار