دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: براساس آمار دریافتی از شعبه های اخذ رای، تاکنون حدود دو سوم تعرفه های فرستاده شده به شهرستانهای استان با حضور پرشور مردم مصرف شده است.

 

به گزارش کناره و به نقل از گلستان ما ؛ حسن کاغذلو عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گلستان اظهارکرد: با توجه به پیش بینی قبلی 15 درصد تعرفه بیشتر از تعداد افراد واجد شرایط رای به حوزه های انتخابیه ارسال شده تا شعب مشکل کمبود تعرفه در ساعات باقیمانده از اخذ رای نداشته باشند.

وی بیان کرد: در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 70 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند که پیش بینی می شود آمار مشارکت امروز مردم گلستان از این رقم بیشتر باشد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان افزود: مطابق آمار ارائه شده از شعبه های مختلف استان بیشترین تعرفه های انتخابات در شهرستان گرگان مورد استفاده قرار گرفته است.

براساس اعلام ستاد گلستان یک میلیون و 233هزار و 500نفر دراستان واجد شرایط رای هستند.

برای جمع آوری آرای مردم استان در انتخابات هفتم اسفند سال جاری یک هزار و 332 شعبه اخذ رای در قالب شش حوزه انتخابیه اصلی پیش بینی شده است و افزون بر 19 هزار و 900 نفر عوامل اجرائی انتخابات هستند که با احتساب اعضای هیات نظارت و عوامل حفاظتی حدود 26 هزار نفر می شوند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار