فرمانده انتظامی آق قلا از کشف بیش از۱۴ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش کناره و به نقل از مهر، سرهنگ علی امیریان، عصر چهارشنبه، در نشست با رسانه های استان، اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت یکی از شهروندان با هویت مشخص در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، تلاش برای دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آق قلا قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و با تشکیل سه اکیپ از ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و پاسگاه انتظامی شیرروستا به صورت نامحسوس در سطح شهر گشت زنی کردند و محورهای خروجی شهر را مورد کنترل قرار دادند.

او خاطرنشان کرد: در نهایت پس از ساعت ها انتظار، خودروی حامل مواد مخدر پس از ورود به شهر توسط ماموران متوقف شد. در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: در این راستا یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و دو نفر دستگیر شدند. متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۱۱ هزار قلم لوازم آرایشی غیرمجاز

فرمانده انتظامی بندرگز هم در این نشست گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان روز گذشته طی دو عملیات موفق شدند تا تعداد ۱۱ هزار قلم دارو و لوازم آرایشی غیر مجاز را از داخل دو اتوبوس کشف کنند.

سرهنگ علی اکبر خرمی اظهار کرد: در یکی از این عملیات ماموران در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس موفق به کسب ۶ هزار و ۴۰۰ قلم قرص غیرمجاز شدند و در دومین علیات نیز ماموران یگان امداد طی کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده موفق چهار هزار و ۶۰۰ قلم عطر و لوازم آرایشی غیرمجاز را کشف کردند.

خرمی خاطرنشان کرد: در این عملیات ها، دو نفر دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برقراری ۵۰۰۰ تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰

سرهنگ محمد اکبریان، فرمانده انتظامی مینودشت هم در این نشست از پنج هزار تماس مردم در ۱۰ ماه گذشته با تلفن ۱۱۰ این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی این تماس ها منجر به عملیات پلیسی و حضور کارکنان انتظامی در محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه جلب اعتماد و مشارکت حداکثری شهروندان سرلوحه ماموریت های پلیس قرار دارد، اظهار کرد: حضور به موقع در صحنه های جرم، رفتار مناسب با شهروندان و برخورد قاطع با مجرمان، از انتظارات مردم از پلیس است.

فرمانده انتظامی مینودشت بیان کرد: تامین امنیت جامعه، ارتقاء آسایش و آرامش عمومی و از همه مهمتر جلب رضایت مردم از اهداف اولویت دار شهرستان است. اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی، برخورد با متخلفان، پیشگیری از انجام سرقت و تداوم برنامه های آموزش هماگنی در حال انجام است.

او به اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرایم باید هدفمند باشد، گفت: آموزش همگانی و فرهنگ سازی در کاهش جرایم تاثیر بسزایی دارد و ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص مسائل اجتماعی از اولویت های کاری پلیس مینودشت محسوب می شود.

محمد اکبریان در پایان گفت: همکاری شهروندان با ماموران انتظامی در به اتمام رساندن پرونده های جرایم و کشف مواد مخدر به ما کمک بسیاری کرده است. امیدوار هستیم تا مردم مثل همیشه در کنار پلیس، آرامش جامعه را حفظ کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار